Maak je LG Shine nu nog unieker met persoonlijke inscriptie

Door: Spindokters | Interactive Mediators  19-09-2007
Trefwoorden: Telefoon, Lifestyle, Game

Graveeractie LG Shine
Maak van je LG Shine een persoonlijk sieraad

De LG Shine is van zichzelf al een uniek multimedia toestel. Om de nieuwe LG Shine nog unieker en persoonlijker te maken, biedt LG tijdens de actieperiode kopers de mogelijkheid om een persoonlijke inscriptie of illustratie in de cover van je LG Shine te laten graveren . Bij de aankoop van een nieuwe  LG Shine ontvangt elke koper een voucher met een speciale inlogcode waarmee kan worden ingelogd op de speciale actiesite http://www.graveerjeshine.nl. Er kan gekozen worden voor een persoonlijke inscripie van maximaal 20 karakters of van de 100 illustraties. De nieuwe cover wordt binnen 2 weken toegezonden.

Multimedia telefoon LG Shine nu ook in Pink en Titan Black

De populaire multimedia telefoon LG KE970, beter bekend als de LG Shine, was tot op heden alleen verkrijgbaar in spiegelend zilver. Nu biedt LG de consument de keuze uit twee nieuwe kleuren: de Shine Pink en de Shine Titanium Black. LG ontwikkelde de LG Shine met innovatie in het achterhoofd. De toestellen uit deze reeks zijn zowel wat betreft uiterlijk als wat betreft innerlijk uniek in hun soort. Trendsettende stijlelementen en geavanceerde opties maken deze toestellen tot meer dan alleen een felbegeerde gadget. Uiteraard kan je er mee bellen, e-mailen, faxen, een sms of mms versturen. De 2 megapixel camera met flits en Schneider Kreuznach lens, autofocus, nachtmodus, macroshot, continue shot en 4x digitale zoom maakt op ieder gewenst moment perfecte foto’s en de volwaardige MP3 speler zorgt voor muziek op CD kwaliteit. Tot voor kort was de LG Shine alleen te koop in Shining Silver. Nu zijn de toestellen dus ook verkrijgbaar in de stijlvolle kleuren Shine Pink en Shine Titanium Black.

 

Win een nieuwe LG Shine met de LG Shine Challenge!

 

LG Shine Challenge Game

Speciaal voor de introductie van de nieuwe LG Shine kleuren is het beroemde tennisspel Pong, een van de allereerste videospelletjes , nieuw leven ingeblazen. Het kaatsspel wordt ingezet om nieuwe Shine kleuren onder de aandacht te brengen. In de game nemen de nieuwe Shine Pink en Shine Titanium Black de plaats in van de vertrouwde lichtbalkjes. Verrassende elementen, als een publiek dat zich met het spel bemoeit, maken het spel spannend en verslavend om te spelen. Door vrienden uit te nodigen, krijg je het publiek op je hand en verhoog je je winkansen. Wekelijks wordt onder de tien beste spelers een LG Shine toestel verloot. De drie beste spelers gedurende de actieperiode krijgen sowieso een LG Shine naar keuze thuis gestuurd. En ook als je niet tot de topscoorders behoort maak je dagelijks kans op zo’n schitterend toestel. Een per mail toegestuurde challenge code fungeert als persoonlijk geluksnummer. De LG Shine Challenge loopt tot 30 november 2007 en kan onbeperkt worden gespeeld. Je kan de LG Shine Challenge spelen op http://www.winnenmetlg.nl

Aanvullende informatie:

Gerelateerde websites en online bronnen:

Over de Introductiecampagne nieuwe modellen LG Shine

De introductiecampagne van de LG KE970 is ontwikkeld door Spindokters | Interactive Mediators in samenwerking met 4Webdesign. De LG Shine Challenge game wordt ondersteund door banneradvertising op verschillende online advertising netwerken en seeding van de game in social communities. Spindokters | Interactive Mediators was ook verantwoordelijk voor de succesvolle campagne rondom de introductie van de LG Chocolate, de populaire voorganger van de Shine.

Over LG Electronics

LG Electronics is een van ’s werelds grootste producenten van consumentenelektronica en een technologische vernieuwer op het gebied van informatie, communicatie en elektronica. 80 dochterondernemingen bieden werk aan meer dan 82.000 mensen wereldwijd. LG Electronics is ’s werelds grootste producent van plasmaschermen, CDMA-handsets, airconditioners, apparatuur voor optische opslag, dvd-spelers en home cinema-systemen. LG Electronics is onderverdeeld in vier bedrijfsonderdelen: Mobile Communications, Digital Appliance, Digital Display en Digital Media. De wereldwijde omzet over 2006 bedraagt ruim 38,6 miljard dollar

Websites: LG Electronics LG Mobile

Over SPINDOKTERS | Interactive Mediators

Merken vechten om aandacht van de consument. Een strijd die op verschillende fronten wordt gevoerd. SPINDOKTERS gaat die strijd niet aan, maar creëert een setting waarin merk en merkwaarden worden versterkt. SPINDOKTERS ontwikkelt cross-mediale campagnes waarin games, events, online advertising en zoekmachine optimalisatie, uw bedrijf en merk op een natuurlijke manier in contact brengen met de consument en hem aanzetten tot concrete actie.

Website Spindokters Interactive Mediators
Voor nadere informatie over de introductiecampagne kunt u contact opnemen met:
Mark-Jan Hozee, Managing Partner, SPINDOKTERS | interactive mediators

Trefwoorden: Advergame, Branded Games, Buzz Marketing, Camphone, Game, Gameportal, Gameportals, Graveeractie, Inscriptie, Lifestyle, Mobile Telefoon, Mp3 Speler, Multimedia Telefoon, Productintroductie, Spindokters, Style, Telefoon, Viral Marketing,

Contact Spindokters | Interactive Mediators

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share