Klantenservice database

Door: tatem.nl  19-04-2011
Trefwoorden: Klantenservice, Content Management Systeem, Database

 

Wij bieden een optimale klantenservice met een overzichtelijk online klantenbestand tegen een laag tarief. Er hoeft slechts een contactformulier geïntegreerd te worden op uw website. Waarna alle klantenvragen en -opmerkingen overzichtelijk op een externe online database staan opgeslagen.

  • Een makkelijk systeem met een aangename uitstraling dat zorgt voor overzicht
  • Een professioneel uitziende contactformulier geheel naar uw wens
  • Geen overvolle e-mailboxen meer
  • De klanttevredenheid wordt verhoogd en dat leidt weer tot klantenbinding
  • De binnengekomen klantgegevens staan automatisch netjes opgeslagen in uw database
  • Er is een mogelijkheid tot het maken van statistieken door de database
  • Klantenvragen hoeven niet doorgestuurd te worden naar de juiste afdeling binnen het bedrijf
  • Goedkoper dan andere aanbieders.


De klant heeft een vraag en kijkt op uw website. De klant vult alle verplichte velden in van het contactformulier en klikt op verzenden. Alle klantengegevens worden meteen opgeslagen in de database. Via Tatem.nl kunt u terecht bij uw database en reageren op de klantenvraag. Uw klant komt niet in contact met Tatem. Wel kunnen zij zien in hoeverre hun vraag in behandeling is. De klant heeft namelijk bij het versturen van het contactformulier een unieke code ontvangen en kan hiermee via hetzelfde contactformulier inloggen

Trefwoorden: Content Management Systeem, Database, Klantenservice