De Telefoongids benoemt Ursula de Mol tot Sales Manager Internet en Corporate Directory Services

Door: Telefoongids Media  26-04-2006
Trefwoorden: Personalia

Amsterdam, 26 april 2006 – De Telefoongids heeft Ursula de Mol aangesteld als Sales Manager Internet en Corporate Directory Services (CDS). Ze volgt Marc le Clercq op, die eerder benoemd is tot Head of Corporate Accounts & E-Media binnen De Telefoongids.

De Mol is verantwoordelijk voor het uitbreiden van het Internet & CDS sales team binnen National Account én voor het positioneren van www.detelefoongids.nl in de mediawereld. Daarnaast draagt zij zorg voor de verdere ontwikkeling van Corporate Directory Services. Dit zijn softwarepakketten voor bedrijven, zoals Webservices, waarmee zowel persoons- als instellingsgegevens opgevraagd kunnen worden. In haar nieuwe rol zal De Mol leiding geven aan een gedreven team van achttien medewerkers.

“De Telefoongids neemt een bijzondere positie in binnen de branche van informatievoorzieningen. Het draait bij De Telefoongids om functionele producten waarbij gelet wordt op de behoefte van de consument en de adverteerder. Internet speelt hierbij een belangrijke rol. De dynamiek van internetdiensten en –toepassingen vind ik fantastisch. Ik heb dan ook veel zin in het verder uitbreiden van het succes van www.detelefoongids.nl en het ontwikkelen van nieuwe producten,” aldus De Mol.
De Mol is sinds 1998 werkzaam in de mediabranche en heeft bij verschillende media-exploitanten in diverse verkoopfuncties gewerkt, waaronder JCDecaux Nederland BV, Radio 10 (Talpa) en Boomerang.

Trefwoorden: Personalia