TomorrowNow brengt nieuwe technologie om mobiele apparatuur te monitoren

TomorrowNow brengt nieuwe technologie om mobiele apparatuur te monitoren van Tomorrownow

Door: Tomorrownow  01-06-2007
Trefwoorden: Support, Noodoproep, Calamiteitensupport

Batterij- en signaalsterkte en overige diagnosegegevens van mobiele apparatuur worden constant gemonitord via storingsroutering en escalatiesysteem

Amsterdam, 1 juni 2007- TomorrowNow Inc., third party leverancier van onderhoud en ondersteuning voor enterprise software, brengt de nieuwste versie van TomorrowNow Support Technology™ uit. Dit product stelt TomorrowNow in staat wereldwijd realtime, hoogwaardige supportdiensten te leveren. Met zijn brede toepassingsmogelijkheden kan deze technologie ook worden gebruikt door dienstverlenende organisaties die 24 uur per dag, 7 dagen per week calamiteitensupport nodig hebben. Voor deze technologie is inmiddels patent aangevraagd.

TomorrowNow gebruikt deze eigen technologie niet alleen om problemen met bedrijfskritische applicaties van klanten te routeren en op te lossen, maar ook om te monitoren en de status van het routering- en reactiesysteem te volgen. De technologie controleert de beschikbaarheid van mobiele apparatuur, zoals semafoons en mobiele telefoons of smartphones, zoals blackberries. Dit gebeurt om ervoor te zorgen dat noodoproep apparatuur werkt en continu in contact staat met het supportcentrum van TomorrowNow. Ongeacht de tijd en plaats, verzekert deze technologie realtime routering en escalatie naar support engineers zodat zij problemen snel kunnen oplossen en lange downtime kunnen vermijden. Door dit reactieproces kan TomorrowNow gemiddeld binnen tien minuten reageren en contractueel een standaard reactietijd van dertig minuten garanderen. Bestaande ondersteuning vanuit softwareleveranciers biedt standaard reactietijden van 24 uur of meer.

Het noodreactie model voor support problemen
Het 24 uur per dag, 7 dagen per week supportmodel van TomorrowNow is gebaseerd op IBM’s Domino rapid development platform, Microsoft.Net en Java.

“De storingsroutering en het remote controlesysteem voor mobiele apparatuur garanderen dat de meest ervaren support engineers ook het eerst reageren”, aldus Greg Nelson, CIO bij TomorrowNow. ”De technologie biedt voordelen voor alle organisaties waar onmiddellijke diagnose en realtime respons essentieel zijn.”

Wanneer een storing wordt gemeld bij TomorrowNow op de gepersonaliseerde support website, wordt deze storing geregistreerd en gemeld aan de meest geschikte engineer. Als het mobiele apparaat van de engineer niet beschikbaar is, kan het systeem op verschillende manieren reageren. Het kan andere engineers, managers of IT-medewerkers op de hoogte stellen of de melding naar andere beschikbare, gekwalificeerde technici leiden. Op deze wijze kan een andere engineer direct reageren tot de communicatieapparatuur weer online is. Het systeem leidt de melding automatisch naar een beschikbare ingenieur als de toegewezen engineer van de klant aan de telefoon is of voor een andere klant aan het werk is.

"Onze technologie biedt, zonder uitzondering, de beste reactietijd voor onderhoud en ondersteuning van bedrijfsapplicaties”, aldus Andrew Nelson, President en CEO bij TomorrowNow.

Trefwoorden: Calamiteitensupport, Noodoproep, Support,

Contact Tomorrownow

Website - Geen ingevoerd

E-mail - Geen ingevoerd

Deze pagina afdrukken

Share