Ben van der Burg Spot-on director bij WebAds

Door: WebAds Interactive Advertising  15-11-2006
Trefwoorden: Mediaconcepten, Interactieve Content, Push-pull Marketing,

Amsterdam, 15 november 2006 – Ben van der Burg stapt per 1 december 2006 over van Vodafone naar WebAds Interactive Advertising. Bij WebAds treedt Van der Burg in dienst als Spot-on director. Hij wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling en toepassing van de Spot-on technology van WebAds op het internet, mobiel internet en in IP-TV omgevingen.

Tjeerd Kooij, managing partner WebAds: “Ben van der Burg is al sinds 2000 actief op het gebied van innovatieve interactieve media. Hij heeft bij Vodafone ruime ervaring opgedaan met de ontwikkeling van (mobiele) internettoepassingen en de koppeling van adverteerders en uitgevers aan webportals. Bij WebAds zal Ben zich als Spot-on director richten op het gehele aanbod van interactieve streaming content. Hij zal uitgevers bijstaan bij de integratie van commerciële videocontent in hun websites en hij zal adverteerders ondersteunen bij het getarget aanbieden van interactieve commercials. Dat zal voor gebruikers leiden tot een beter videoaanbod met leuke relevante advertenties met interactieve mogelijkheden. Wij voorzien dat de echte ontwikkeling van interactieve televisie op het internet zal plaatsvinden. Internet heeft een enorme voorsprong door de enorme penetratie van breedband én de technische mogelijkheden van de computer die bij een decoder vaak beperkt zijn. Wij voegen daar onze kennis en ervaring op het gebied van interactive advertising aan toe. Ben’s ervaring komt bij ons goed van pas.”

Ben van der Burg
Ben van der Burg: “Je kunt me wakker maken voor begrippen als mediaconcepten, push-pull marketing of interactieve content. Dus bij WebAds kan ik mijn ei wel kwijt.” Ben van der Burg (38) was sinds 2000 werkzaam bij Vodafone, onder meer als Content Manager Vodafone Live! bij Vodafone in Nederland en als Senior Manager Multi Media Departement bij Vodafone KK in Japan. Van 1986 tot en met 1991 actief in het langebaan-schaatsen. In 1990 werd hij tweede op het WK Allround in Innsbruck, achter Johann Olav Koss. Na zijn schaatscarrière studeerde hij Nederlandse Taal- en Letterkunde, maakte TV-programma’s en was commentator bij Eurosport.

Trefwoorden: Interactieve Content, Mediaconcepten, Push-pull Marketing,

Contact WebAds Interactive Advertising

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share