Goede account managers steeds moeilijker te vinden

Door: WebAds Interactive Advertising  28-02-2006
Trefwoorden: Internet, Marketing, Hrm

WebAds Interactive Advertising start wervingscampagne

Amsterdam, 28 februari 2006 – Online advertentienetwerk WebAds groeit al jaren sneller dan de markt. Nu de economie lijkt te verbeteren en de bestedingen voor online adverteren elk jaar met percentages van twee cijfers blijven toenemen, is het van belang om het WebAds team snel verder uit te breiden met ervaren account managers. Het aantrekken van voldoende mensen die de hoogste kwaliteit kunnen bieden, leek geen gemakkelijke opgave in de afgelopen maanden. WebAds start daarom een wervingscampagne met speciaal ontwikkelde filmpjes waarin vooral de bijzondere werkomgeving en –sfeer centraal staan.
Tjeerd Kooij, managing partner van WebAds: “Wij merken dat de economie in de lift zit en de arbeidsmarkt krapper wordt. Vanzelfsprekend zijn wij kritisch in onze werving en vragen wij specifieke kwaliteit en ervaring van onze account managers. Krapte op de arbeidsmarkt betekent niet dat wij concessies doen of onze eisen bijstellen. WebAds bevindt zich aan de top van de markt, daarbij horen medewerkers van top niveau. Wij zijn er van overtuigd dat wij die mensen vinden, en zij ons. Toch valt het op dat de zoektocht langer duurt dan in de jaren die achter ons liggen.”

WebAds gevoel
De wervingscampagne bestaat uit advertenties in vakbladen, (vanzelfsprekend) online advertenties en een serie speciaal gemaakte filmpjes die te zien zijn in banners en op het volledig vernieuwde www.webads.nl. Het WebAds gevoel is zo treffend neergezet in de campagne dat potentiële medewerkers het direct zullen herkennen als een goede reden om te solliciteren. In de advertenties wordt de aandacht gevestigd op de aantrekkelijke locatie en werksfeer van WebAds aan de Amsterdamse Keizersgracht. Daarnaast is op de site een aantal filmpjes te zien waarin – met een vette knipoog – een beeld wordt geschetst van verassende situaties uit de dagelijkse WebAds praktijk.

Trefwoorden: Adverteren, Hrm, Internet, Marketing, Online Adverteren, Recruitment

Contact WebAds Interactive Advertising

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share