Voetbal International en WebAds organiseren Media WK Pool

Door: WebAds Interactive Advertising  12-05-2006
Trefwoorden: Media, Internet, Marketing

Amsterdam, 12 mei 2006 – Het WK voetbal in Duitsland is een belangrijk evenement voor iedereen die werkzaam is in media, communicatie, marketing en reclame. Voetbal International (VI) en WebAds zorgen samen voor de nodige ontspanning in deze drukke tijd met de Media WK Pool. Mediaplanners, creatieven, marketeers, redacteuren, uitgevers, accountmanagers, journalisten: iedereen in de mediawereld kan gratis meespelen. De Media WK Pool is niet alleen een spannend spel maar ook een bron van informatie waarmee alle deelnemers op de hoogte kunnen blijven van de laatste stand van zaken in Duitsland. Voetbal International stelt unieke content (nieuwsberichten, foto’s, etc.) beschikbaar die continu wordt geactualiseerd.

Tjeerd Kooij, Managing Partner van WebAds: ”Wij kijken al maanden met veel spanning uit naar het WK. Niet alleen omdat er dan altijd bijzondere acties en campagnes lopen, maar vooral ook omdat wij allemaal behoorlijk voetbalgek zijn. Natuurlijk zijn wij niet de enigen, daarom hebben we dit idee ontwikkeld met Voetbal International. Met de Media WK Pool wordt het WK in Duitsland nog leuker en spannender. We bieden een plek waar accountmanagers hun baas in het stof kunnen laten bijten en waar concurrenten elkaar op sportieve wijze kunnen verslaan. Voor iedereen in de mediawereld een beetje ontspanning in deze drukke tijden. De hoofdprijs is natuurlijk eeuwige roem maar de tastbare prijzen die WebAds en Voetbal International ter beschikking stellen mogen er zeker ook zijn.”

Hoe werkt het?
Iedereen die werkzaam is in media, communicatie, marketing en reclame kan zich gratis opgeven via www.webads.nl/wk. Tot een uur voor aanvang kunnen de uitslagen van alle WK wedstrijden worden voorspeld. Elk uur van de dag kun je zien waar je staat in de ranking, en vooral wie je achter je hebt gelaten. Deelname is ook mogelijk met het hele bedrijf in drie verschillende poules: voor mediabureaus, reclamebureaus en adverteerders. De prijzen bestaan uit onder andere een JVC plasmascherm, een iPod, een digitale camera, draagbare DVD spelers, jaarabonnementen VI en Nummer 14 en nog veel meer. Bedrijven maken kans op een voetbalclinic voor het hele bedrijf.

Over VI.nl
De site van Voetbal International is de belangrijkste en best bezochte voetbal website van Nederland. Elke maand bezoeken meer dan 500.000 Nederlanders de site. Samen genereren zij 40 miljoen pageviews per maand.

Trefwoorden: Internet, Marketing, Media, Online Media, Wk2006

Contact WebAds Interactive Advertising

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share