Europese clientèle Wellcreative neemt toe met twee Britse accounts

Door: Wellcreative  20-11-2007

Het Amsterdamse branding- en communicatiebureau Wellcreative heeft er twee klanten bij in Engeland. Het snelgroeiende snowboard- en skikledingmerk Surfanic selecteerde Wellcreative om de expansie van het merk in Europa verder te begeleiden. De outdoor winkelketen Tog24 verkoos Wellcreative boven Engelse bureaus om een nieuw winkel- en communicatieconcept te ontwikkelen.

Voor Surfanic ontwikkelt Wellcreative momenteel een nieuwe positionering en een distributiestrategie. Op creatief vlak wordt er gewerkt aan het brand design, een communicatieconcept voor retailers en consumenten, een nieuwe website, een shop-in-shop concept en een aantal beursstands.
De werkzaamheden voor Tog24 hebben ook betrekking op een herpositionering, maar hierbij is het Amsterdamse bureau ook betrokken bij het optimaliseren van het assortiment en het product design. Volgend voorjaar zullen de eerste winkels conform het nieuwe concept worden aangepast. De Tog 24 keten telt momenteel 40 filialen.
Beide merken hebben de ambitie om in de nabije toekomst ook op het continent te groeien en kozen voor Wellcreative vanwege de omvangrijke expertise op het gebied van mode- en retail in Europa. Wellcreative werkt al voor klanten in Zweden, Denemarken, Turkije en Italië.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: Wellcreative, Hans Lormans, 020-5306373, [email protected]