Liz Claiborne lanceert nieuwe Europese campagne en website voor sieradenmerk Monet&Co

Door: Wellcreative  11-04-2007

Liz Claiborne heeft Wellcreative geselecteerd voor het ontwikkelen van een pan-europese print campagne en een europese website voor het sieradenmerk Monet&co. Tot voor kort werkte Monet&Co nog met bureau’s in Madrid en London, maar recent zijn alle activiteiten bij Wellcreative in Amsterdam ondergebracht. Monet&Co is onderdeel van de Amerikaanse mode- en retailgigant Liz Claiborne (o.a. ook eigenaar van Mexx) en behoort tot de grotere sieraden- en accessoiremerken in het midden en hogere segment. Het merk is verkrijgbaar via 350 shops in de toonaangevende warenhuizen zoals De Bijenkorf, El Corte Ingles, Lafayette en Selfridges. Ook zijn er recent enkele zelfstandige winkels geopend. De website www.monetandco.com gaat medio april online. Luxe- en modemerken vormen inmiddels een belangrijk onderdeel in het klantenportfolio van Wellcreative. Het bureau dat dit jaar zeven jaar bestaat werkt momenteel voor opdrachtgevers in Zweden, Denemarken, Engeland, Nederland, Italië en Turkije.