Tenson komt met Europese campagne

Door: Wellcreative  23-10-2006

Tenson komt met Europese campagne Het Zweedse outdoormerk Tenson start dit najaar met een geheel nieuwe campagne in tijdschriften en op billboards. Lag voorheen de nadruk op de natuur waarin de buitensporter vertoeft, nu richt de campagne zich vooral op een actieve lifestyle. De europese campagne werd ontwikkeld door Wellcreative uit Amsterdam, dat ook verantwoordelijk is voor de herpositionering van het merk en alle hieraan gerelateerde communicatie. Tenson wil met de nieuwe campagne een breder publiek aanspreken en het merk van een energieker imago voorzien. Tenson werd in 1951 opgericht door de Zweedse avonturier Paul Rydholm en is sindsdien uitgegroeid tot een hoogwaardig outdoormerk met verkooporganisaties in bijna alle landen van Europa. Voor Wellcreative is Tenson het vijfde europese account. Voor meer informatie kijk op www.wellcreative.com Tenson starts European campaign The Swedisch high quality outdoor brand Tenson is launching this atumn a new European campaign in magazines and on billboards. In the past the focus of the campaigns was always very much on nature. Now, the new ‘Add Motion’ campaign will mainly show an active and dynamic life style. The new European campaign was developed by Amsterdam based Wellcreative. The agency is specialised in developing and re-positioning luxery and life style brands. In this context the company is mainly working for sport brands, fashion brands and retail chains. With this new campaign Tenson appeals to a wider audience and wants to give a more energetic character to the brand image. For more information please visit www.wellcreative.com or contact Hans Lormans at Wellcreative (0031 20 5306373).