AU! online software voor Administratie van Uren en kosten

AU! online software voor Administratie van Uren en kosten van Westendorp Kantoorklussen

Door: Westendorp Kantoorklussen  12-12-2011
Trefwoorden: Software, Mkb, zzp

Urenregistratie: een noodzakelijk kwaad Het registreren van uren en kosten is geen populaire bezigheid. Vrijwel iedereen wil liever gewoon zijn werk doen in plaats van registreren hoeveel uur waaraan is besteed of hoeveel geld iets heeft gekost. Toch is het vaak noodzakelijk dat dit gebeurt. Bijvoorbeeld om een factuur te kunnen sturen voor gewerkte uren. Of om de opbrengst van een project eerlijk te kunnen verdelen tussen deelnemende partijen. Urenregistratie doet dus even pijn (AU!), maar levert uiteindelijk wel veel op: inzicht in gemaakte uren en kosten en in wat er gefactureerd moet worden. Een ordentelijke kosten- en urenregistratie bespaart vele uren uitzoekwerk achteraf. Ook leidt een goed overzicht van gemaakte uren- en kosten er toe dat inefficiency en inschattingsfouten zichtbaar worden en in de toekomst kunnen worden voorkomen. Het voorkomt tevens onenigheid onderling of, nog erger, met opdrachtgevers. Dit geldt dubbel als er door meerdere partijen wordt samengewerkt: een centrale kosten- en urenregistratie werkt veel makkelijker en sneller dan bijvoorbeeld elkaar Excelsheets e-mailen. AU!-software: veel lusten, weinig lasten De AU!-software (Administratie van Uren en kosten), is zo ontworpen dat de registratie-activiteiten zo min mogelijk tijd kosten, terwijl er anderzijds heel makkelijk zo veel mogelijk nuttige informatie uit het systeem te halen is. Single-user €45 eenmalig Multi-user tot 100 gebruikers €39 per maand, eerste maand €1

Trefwoorden: Computer Software, kostenadministratie, Mkb, Online, Project, Software, Urenadministratie, Urenregistratie, zzp,

Andere producten en diensten van Westendorp Kantoorklussen

Administratieve diensteverlening van Westendorp Kantoorklussen thumbnail
12-12-2011

Administratieve diensteverlening

Helpt u op uurbasis met administratieve taken waar u zelf niet goed aan toe komt, zodat u met uw eigen klanten bezig kan zijn!