Gratis klanttevredenheidsonderzoek voor dienstverlenende bedrijven

Gratis klanttevredenheidsonderzoek voor dienstverlenende bedrijven van Klassezaak

Door: Klassezaak  05-11-2008
Trefwoorden: Bedrijven, Dienstverlening, Gratis

CASTRICUM - Klassezaak brengt tijdelijk gratis de tevredenheid van klanten van dienstverlenende bedrijven in kaart. Onder dienstverlenende bedrijven worden onder andere verstaan: makelaars, adviseurs, klussenbedrijven, installatiebedrijven, autobedrijven, schoonmakers, verhuizers etc.  Indien de resultaten van het uitgevoerde onderzoek het toelaten, heeft het onderzochte bedrijf de mogelijkheid zich te laten certificeren als klassezaak.

Bij een score die te laag is voor een certificering, ontvangt het bedrijf slechts de rapportage. Indien de behaalde resultaten recht geven op een klassezaak certificering, kan de ondernemer er voor kiezen om de rapportage, voorzien van de klassezaak score en de feedback van de cliënten, weer te geven op de website. Zo kunnen consumenten een betere beslissing nemen bij het selecteren van een dienstverlener. Dit is vooral belangrijk bij dienstverlenende bedrijven omdat de consument een afgenomen dienst niet kan ruilen zoals bij producten wel het geval is.

Klassezaak brengt consumenten in contact met kwaliteitsdienstverleners in Nederland via klassezaak.nl. De gegevens van de klassezaken in onze database worden gratis aan consumenten verstrekt en de deelnemende bedrijven kunnen hun score niet kopen maar slechts beïnvloeden door een betere dienstverlening te leveren.

Bedrijven die interesse hebben, kunnen hun gegevens achterlaten op de website www.klassezaak.nl. Het aangemelde bedrijf zal telefonisch worden benaderd door klassezaak.nl om het traject te bespreken. De klanttevredenheidsonderzoeken worden telefonisch worden uitgevoerd.

 

Trefwoorden: Bedrijven, Certificering, Dienstverlener, Dienstverlening, Enquete, Gratis, Klanten, Klanttevredenheid, Klanttevredenheidsonderzoek, Onderzoek, Tevredenheid, Tevredenheidsonderzoek