Klanten: ‘Autobedrijf Kleverlaan in Limmen zeer klantvriendelijk’

Klanten: ‘Autobedrijf Kleverlaan in Limmen zeer klantvriendelijk’ van Klassezaak

Door: Klassezaak  30-08-2008
Trefwoorden: Autobedrijf, Reviews, Autoschade

Uit de onderzoeksresultaten kwam opvallend vaak het woord ‘klantvriendelijk’ naar voren. Een opsteker voor alle medewerkers van het bedrijf. Zo vindt ook directeur Jan Kleverlaan: “Klantvriendelijkheid zit in de genen van ons bedrijf. Iedere medewerker kent het belang van prettige contacten en goede service. Deze score komt absoluut het hele team toe.” Ook Kleverlaan zelf kent het belang van klantvriendelijkheid: “Als de communicatie met de klant optimaal is, houdt de klant toch een ander gevoel over aan onze dienstverlening dan wanneer dat niet het geval zou zijn. Los van de kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden. Wij zullen dan ook beide onze volle aandacht blijven geven.”

Klassezaak.nl is een onafhankelijke website waar dienstverleners worden gerangschikt naar de mate van klanttevredenheid. Uniek is dat de klanttevredenheidsonderzoeken door Klassezaak zelf worden uitgevoerd in opdracht van de dienstverlener en dat alle resultaten worden gepubliceerd op de website. De reacties op de website zijn daardoor uitsluitend van cliënten zelf. Het concept is toepasbaar op vrijwel alle dienstverlenende branches waar de ondernemer de beschikking heeft over de klantengegevens.

Trefwoorden: Autobedrijf, Automobielbedrijf, Autoreparatie, Autoschade, Autoverhuur, Klanttevredenheid, Review, Reviews