“Service” sleutelwoord bij Van der Steen Autobedrijf in Heiloo

“Service” sleutelwoord bij Van der Steen Autobedrijf in Heiloo van Klassezaak

Door: Klassezaak  21-08-2008
Trefwoorden: Service, Dienstverlening, Autobedrijf

Directeur Joop van der Steen is blij met het resultaat: “Het is fantastisch om een bevestiging te krijgen dat je goed werk levert en dat de klanten onze manier van werken waarderen. Niet alleen de plaatselijke trouwe klanten maar juist ook de zakelijke rijders en wagenparkbeheerders.” Het geeft Van der Steen een goed gevoel voor de toekomst: “We hebben een mooie score behaald maar zullen blijven streven naar verdere verbetering van onze dienstverlening. Klanttevredenheidsonderzoek kan ons daarbij prima helpen.”

Klassezaak.nl is een onafhankelijke website waar dienstverleners worden gerangschikt naar de mate van klanttevredenheid. Uniek is dat de klanttevredenheidsonderzoeken door Klassezaak zelf worden uitgevoerd in opdracht van de dienstverlener en dat alle resultaten worden gepubliceerd op de website. De reacties op de website zijn daardoor uitsluitend van cliënten zelf. Het concept is toepasbaar op vrijwel alle dienstverlenende branches waar de ondernemer de beschikking heeft over de klantengegevens.

Trefwoorden: Autobedrijf, Dienstverlening, Klanttevredenheid, Klassezaak, Review, Reviews, Service,