window.NREUM||(NREUM={});NREUM.info = {"beacon":"bam.nr-data.net","errorBeacon":"bam.nr-data.net","licenseKey":"f0d35ca3ee","applicationID":"333426","transactionName":"YwFUZUoFCkBVBhZZXFpLd2JoSwJGWAkSQlZHF0RUVAEFQFFLA0NDTA==","queueTime":0,"applicationTime":96,"ttGuid":"13F400509A22EE0A","agent":""} <title></title> <meta content="OpenOffice.org 3.0 (Win32)" name="GENERATOR" /><style type="text/css"> <!-- @page { margin: ..." />

Drie daverende kortingsweken bij lamor.nl

Drie daverende kortingsweken bij lamor.nl van lamor.nl

Door: lamor.nl  12-08-2009
Trefwoorden: Webshop, Korting, Uitverkoop

lamor.nl, dé webshop voor partykleding, beachwear en lingerie, heeft 3 daverende kortingsweken. Elke week loopt de korting op, van 20% in de eerste week, tot 40% in de laatste week. De keus is aan de klant: wachten op meer korting met de kans dat het favoriete artikel uitverkocht is, of meteen de korting pakken.

Dit kortingsconcept is afgekeken van webshop Label54, de webshop die dit jaar de publieksprijs heeft gekregen voor de beste webwinkel in de categorie 'Mode en Accessoires' tijdens de Thuiswinkelawards. Het team achter lamor.nl doet dit vaker, kijken wat de grote spelers in de markt doen en daar dan een eigen draai aangeven. Zo zul je op de website www.lamor.nl veel functionaliteiten tegenkomen die rechtstreeks van de Wehkamp lijken te komen. Volgens eigenaar Wietske Smid is dat de enige optie om als bedrijf met een beperkt budget, toch vooruitstrevend te zijn. "Bij de Wehkamp is een team van online experts continue bezig met het verbeteren van bijvoorbeeld de usability. Wij hebben daar de mensen niet voor, maar leren alleen maar door te kijken hoe zij het doen. En bouwen het dan zelf na.", aldus Smid.

Uiteindelijk zijn de klanten van lamor.nl de grote winnaar. Zij hebben een gebruikersvriendelijke website, uitstekende service, en zoals nu een vernieuwend kortingsconcept .


Trefwoorden: Korting, Uitverkoop, Webshop