Unieke dienst werpt zijn vruchten af voor iedere consument!

Door: Nederlands Bespaar Instituut  13-05-2009
Trefwoorden: Energie, Kosten, Telefonie

Klanten van het Nederlands Bespaar Instituut hebben al ervaren wat een gemak deze unieke dienst met zich meebrengt. Het Nederlands Bespaar Instituut wordt vergeleken met de vakbond die opkomt voor de consument om besparingen te realiseren die nu te veel worden betaald aan huishoudelijke kosten. De volgende klanten schreven het volgende hierover.

Klant 1: "Ik ben sinds een maand klant en zij hebben voor mij uitgezocht welke besparingen ik kon krijgen. Wat het meest opviel is het verschil met andere aanbieders van deze diensten. Andere partijen hebben te eerste geen contactgegevens, het Nederlands Bespaar Instituut wel. Daarnaast ben ik nu zo'n 400 euro per jaar goedkoper uit dan wat ik al betaalde. Had het niet verwacht, maar de dienst is echt goed geregeld van het Nederlands bespaar Instituut."

Klant 2: "Ik heb geen eigen huis, dus daar kon ik geen vragen over beantwoorden in mijn bespaarprofiel. Volgens mij de eerste partij in Nederland die niet doorvraagt als je zegt dat je iets niet wilt. Echt top. Ik dacht zelf dat het weer een stomme aanbieding was van allerlei dingen, maar zij doen wél wat ze beloven. Ik betaal nu 150 euro per jaar minder aan mijn telefoonkosten. Daarnaast helpen zij mij iedere keer als ik ze bel voor een klacht of andere vragen. zeker wel goed geregeld."

Deze en honderden andere klanten hebben de dienstverlening al ervaren als positief en zeer professioneel.

Trefwoorden: Bespaarprofiel, Besparen, Besparingen, Energie, Energiekosten, Energieprijzen, Gasprijzen, Geld, Huishoudelijk, Huishouden, Kosten, Telefonie, Telefoonkosten