De Headhunter en de dode bestuurder, een multimediaal avontuur!

Door: Salesxeed  09-02-2007
Trefwoorden: Headhunter, Lancering Website, Multimediaal Avontuur,

P E R S B E R I C H T

De Headhunter en de dode bestuurder, een multimediaal avontuur!

Vinkeveen, 9 februari 2007 - Twee onervaren schrijvers storten zich in een multimediaal avontuur met de lancering van de website www.deheadhunter.nl Terwijl het eerste deel van een serie avonturen van de headhunter Nick Damstroom nog volop in voorbereiding is, hebben de schrijvers Rob van Wissen en Rikkert Walbeek de website vandaag gelanceerd.

Het boek "De headhunter en de dode bestuurder" verhaalt over de avonturen die de jonge headhunter Nick Damstroom meemaakt als hij betrokken wordt bij een vijandige overname van een softwaregigant. Dit boek, dat net voor de zomer 2007 verkrijgbaar zal zijn, geniet nu al veel belangstelling. De headhunter is meer dan een boek, meer dan een serie avonturen, het is een beleving. Een beleving die nu via de website ervaren kan worden. Fictie en werkelijkheid lopen door elkaar heen. De wereld van werving en selectie wordt op de hak genomen en wordt misschien beschreven zoals velen denken dat deze wereld is. De werkelijkheid is anders. Dat weten de schrijvers maar al te goed. De oplettende lezer komt er snel achter dat er veel meer komt kijken om in deze wereld succesvol te zijn, dan bellen en babbelen alleen. Waar een headhunter aan moet voldoen om succesvol te zijn is één van de eerste lessen die Nick Damstroom krijgt. Voor de schrijvers is het één groot avontuur. Ze beleven enorm veel lol bij het schrijven, het bedenken van de verhaallijnen en de plots. Het tweede deel uit de serie de headhunter heeft als titel “De headhunter en de dode duiker” en is in voorbereiding.

De schrijvers
Rob van Wissen is tien jaar als partner werkzaam bij DPSC European Executive Search. De organisatie bestaat uit een hecht team van Consultants, Research Consultants en een professionele back-office. Vrijwel iedereen heeft zijn eigen specialiteit en kan terugvallen op een jarenlange ervaring in de Executive Search-branche voor de ICT-sector. Rob is één van de stuwende krachten achter de Nederlandse organisatie van DPSC en is mede verantwoordelijk voor het succes dat DPSC heden ten dage heeft. Rob is ook eigenaar van CAPDENAC BV en als succesvol coach organiseert hij regelmatig coachingsessies op mooie locaties in Frankrijk. Rob is gehuwd en de trotse vader van vier volwassen kinderen.

Rikkert Walbeek is oprichter van SalesXeed en richt zich daarmee op Sales Outsourcing en Sales Recruitment. Verder is hij een absolute ‘salesgek’ en schrijft vanuit die optiek ook zijn salesblog en columns in het enige vaktijdschrift voor sales, SalesExpert. SalesXeed richt zich enkel en alleen op sales of sales gerelateerde zaken. Onder het motto ‘schoenmaker blijf bij je leest’ is gekozen voor deze specifieke focus. Daarnaast verzorgt Rikkert vaak lezingen en workshops rondom het onderwerp sales. Rikkert is getrouwd en heeft een dochtertje en een zoontje.

Voor meer informatie www.deheadhunter.nl



Trefwoorden: Headhunter, Lancering Website, Multimediaal Avontuur,