Advance kiest MDS voor verhuur van consumenten profielen

Door: Advance  15-01-2009
Trefwoorden: Samenwerking, Interactie, Advance

Advance is zeer succesvol in het creëren van interactieve platforms, waarmee het interactieve mediabedrijf actuele consumenteninformatie en inzichten verkrijgt. Van de deelnemers aan de diverse platforms zijn uitgebreide profielen bekend, waardoor het mogelijk is om effectiever met hen te kunnen communiceren. MDS beschikt over een uitstekend klantennetwerk voor wie deze informatie bijzonder nuttig is. Door de samenwerking zijn beide bedrijven nog beter in staat de markt te bedienen met effectieve direct marketing concepten.

Serge Ferraro (algemeen directeur MDS): “Advance is expert in het verzamelen van uitgebreide consumenteninformatie via bekende interactieve platforms als “Je Echte Leeftijd” en “Waarde van je Woning”. Deze informatie sluit goed aan bij de specifieke wensen van onze klanten. Advance levert daarmee een belangrijke meerwaarde aan onze totale direct marketing oplossingen.”

Frans de Vries (oprichter van Advance): “Media Development Services is één van de leidende spelers op het gebied van adressen en database services. Wij kijken daarom zeer uit naar deze samenwerking. In de “pilot”, die voorafging aan deze samenwerking bewees MDS een ambitieuze en betrokken partner te zijn en direct omzet te realiseren. Bovendien beschikt het bedrijf over uitstekende kennis en inzicht van deze markt.”

Over MDS (http://www.listbroker.nl)
MDS brengt op eigen initiatief en/of in opdracht van derden, bedrijven bijeen in effectieve Direct Marketing concepten. Samenwerking, gericht op impact, en altijd kostenefficiënt. Als listbroker is Media Development Service gespecialiseerd in het leveren van zowel zakelijke als consumenten adressen en beschikt over het meest complete overzicht van beschikbare bestanden op de Nederlandse markt.

Over Advance (http://www.advance.nl)
Advance is een interactief mediabedrijf gevestigd in Hilversum en opgericht in 1995. In korte tijd is Advance uitgegroeid tot marktleider op het gebied van interactieve media in Nederland. Advance is onder meer bekend van platforms als Je Echte Leeftijd, Verjaardagsalarm, Meer voor Minder en Waarde van je Woning en beschikt over een kwalitatief bereik van circa 2,2 miljoen consumenten.
………………………………………………………………………………………………………………………
Voor meer informatie en/of interviews kunt u contact opnemen met:
Advance: Dionne Schulf – PR & Communicatie Manager Telefoon: +31 (0) 6 -54 22 61 51
E-mail: [email protected]

MDS:Yigaël Soesan – Business Development Manager Telefoon: + 31 (0) 6 – 15 87 17 01
E-mail: [email protected]

Trefwoorden: Advance, Consumenteninformatie, Consumentenprofielen, Interactie, Listbroking, Mediabedrijf, Platforms, Samenwerking