CRM Resultants nu ook actief met CRM voor de thuiszorg

Door: CRM Resultants  19-08-2011
Trefwoorden: Microsoft Dynamics Crm, Microsoft Crm, Crm Resultants

Hilversum, 15 augustus 2011 Per 1 september a.s. zal CRM Resultants alle Microsoft CRM activiteiten van Ferox Solutions b.v. te Duiven overnemen. Deze activiteiten zijn gericht op de toepassing CRM voor de Thuiszorg. CRM Resultants zal zowel de verdere ontwikkeling als de ondersteuning van huidige gebruikers van deze set applicaties op zich nemen. Ook zullen de betrokken medewerkers van Ferox overgaan naar CRM Resultants. CRM Resultants is al tien jaar actief op de Microsoft CRM markt met specifieke oplossingen voor het (beroeps)onderwijs, financiële dienstverleners en media- en entertainment bedrijven. CRM Resultants heeft daarnaast een grote expertise op het gebied van Hosted Solutions waarbij CRM als Software as a Service wordt aangeboden. Deze expertise sluit naadloos aan op alle nieuwe Cloud-diensten die Microsoft momenteel aanbiedt. Roel Hilberink, directeur CRM Resultants, zegt: ”Vanaf het begin hebben we helemaal ingezet op verticale oplossingen op basis van branche-templates. CRM voor de Thuiszorg is een perfecte aanvulling op ons huidige portfolio en een welkome nieuwe branche. Met onze software- en implementatiekennis en de branchekennis die wij met de nieuwe medewerkers in huis krijgen, bieden wij voor thuiszorgorganisaties een erg aantrekkelijke CRM oplossing op basis van Microsoft technologie.” CRM voor de Thuiszorg is gebouwd op Microsoft CRM en biedt één basis voor het managen van alle cliëntspecifieke informatie. Alle communicatie, documentatie en acties die betrekking hebben op een cliënt zijn nu overzichtelijk vast te leggen en gecoördineerd uit te voeren. Naast de standaard al rijke functionaliteit van Microsoft CRM, zoals de volledige integratie met Outlook, biedt CRM voor de Thuiszorg ondersteuning aan thuiszorgorganisaties met specifike functies voor jet managen van leden, cursussen, diensten en kwaliteit. Met de optie Webportal, is alle informatie via het internet toegankelijk en wordt een rijke dialoog met de cliënt gefaciliteerd. Thuiszorgorganisatie Zuidzorg- Puntextra is de eerste gebruiker van het nieuwe CRM systeem. Zuidzorg implementeert de modules voor ledenadministratie, dienstenbemiddeling, cursusadministratie en het webportal. Voor meer informatie kunt u terecht bij Roel Hilberink, directeur CRM Resultants, op 035 6460480 of kijk op www.crm-resultants.nl

Trefwoorden: Crm Resultants, Microsoft Crm, Microsoft Dynamics Crm,

Ander nieuws en updates van CRM Resultants

Mauritshuis ontdekt de kracht van Microsoft Dynamics CRM van CRM Resultants thumbnail
01-02-2012

Mauritshuis ontdekt de kracht van Microsoft Dynamics CRM

Relatiebeheer wordt ook in de wereld van kunst en cultuur steeds belangrijker. Zeker als je ambitieuze plannen hebt waarvoor fondsenwerving nodig is. Dat Microsoft Dynamics CRM daarbij krachtige tools biedt, ervaart ook het Mauritshuis. Begin november ging het Haagse museum live met het systeem.


Met CRM-Project van Itara biedt CRM Resultants nu projectmanagement voor Microsoft CRM van CRM Resultants thumbnail
23-11-2011

Met CRM-Project van Itara biedt CRM Resultants nu projectmanagement voor Microsoft CRM

Nu compleet projectmanagement in Microsoft Dynamics CRM


05-10-2011

CRM Resultants verhoogt bedrijfscontinuïteit voor klanten met Escrow4all

CRM Resultants verhoogt bedrijfscontinuïteit voor klanten met Escrow4all Hilversum / Amsterdam, 5 oktober 2011 – CRM Resultants heeft Escrow4all geselecteerd