“FRANK VAN ORMONDT ADVIES EN EDUCATIE” GAAT VAN START

“FRANK VAN ORMONDT ADVIES EN EDUCATIE” GAAT VAN START van Frank van Ormondt Advies en Educatie

Door: Frank van Ormondt Advies en Educatie  19-02-2007
Trefwoorden: Technology, Management, Training

Hilversum, Nederland – 18 januari 2007 – Frank van Ormondt heeft zijn bureau voor advies en educatie geopend onder de handelsnaam: Frank van Ormondt Advies en Educatie. Het bureau ondersteunt organisaties en bedrijven in Nederland bij het verbeteren van hun resultaten door het succesvol toepassen van innovatie.

“Na zelf bijna twintig jaar in de hi-tech sector gewerkt te hebben, ondermeer bij Philips, heb ik nu geweldig veel plezier in het helpen van anderen met het versterken van hun innovatieve kracht”, zegt Frank van Ormondt, directeur en oprichter. “Er zijn bedrijven, die het belang van innovatie beginnen te onderkennen en bezig zijn met hun eerste stappen. Andere bedrijven hebben vaak al een aantal sterke punten op het gebied van innovatie. Ze zijn bijvoorbeeld bijzonder creatief en visionair, of goed in techniek, professioneel in design, of sterk in productie en logistiek, bedreven in marketing of dominant aanwezig in de markt. Maar voor succesvolle innovatie moeten álle stukjes van de puzzel passen en deze tot één geheel maken. Wat er bijzonder is aan ons bureau is dat wij ervaring hebben met bijna al die onderdelen en dat we daardoor klanten kunnen begeleiden van idee tot resultaat. Daardoor hebben onze klanten meer kans van slagen dan wanneer zij een specialist op één of meer deelgebieden inhuren.”

Om innovatietrajecten optimaal te ondersteunen biedt Frank van Ormondt Advies en Educatie een viertal diensten: management consulting, business training, interim management en business coaching. Daarmee is het mogelijk strategisch en voorbereidend werk voor klanten te verrichten, gaandeweg ook praktische en operationele taken te vervullen en na oplevering de verantwoordelijke managers nog op de achtergrond te coachen.

Van oorsprong is Frank van Ormondt afgestudeerd als ingenieur aan de TU Delft. Halverwege ruilde hij zijn technische loopbaan in voor een commerciële en ondersteunde dit met een MBA van de RSM Erasmus University. Hij is tevens gastdocent en projectcoach aan de RSM Erasmus University.

Trefwoorden: It, Kennismanagement, Management, Management Consulting, Market Research, Marketing, Marketing Mix, Marketing Plan, Marketing Strategie, Marktonderzoek, Netwerk, Opleidingen, Organisatieadvies, Procesverbetering, Product Development, Product Management, Product Marketing, Project Management, Research, Sales, Strategie, Strategy, Technologie, Technology, Telecom, Training

Contact Frank van Ormondt Advies en Educatie

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share