POSTV brengt televisie naar de doelgroep

Door: Postv  27-01-2006
Trefwoorden: Communicatie, Marketing, Narrowcasting

Wannahaves Instore TV voor Media Markt, CabTV en KLM Inflight eerste projecten voor POSTV
 
Hilversum, 26 januari 2006 - Retailers, adverteerders en andere organisaties die direct willen communiceren met hun doelgroep, zijn vanaf nu bij POSTV (spreek uit: pozitiv) aan het juiste adres. Dit bedrijf is een one-stop-shop voor productie, channel-management, exploitatie en onderzoek van narrowcasting- en instore tv-projecten. Klanten kunnen POSTV inschakelen om via beeldschermen hun producten of diensten te communiceren aan een groot publiek. Diverse organisaties ervaren al de narrowcasting-diensten van POSTV in de praktijk. Zo is het bedrijf betrokken bij CabTV in bijna 300 taxi's en KLM Televisie op de intercontinentale KLM-vluchten. Sinds 1 januari 2006 verzorgt POSTV ook de narrowcasting-activiteiten van het Wannahaves Instore TV Channel in de 22 Nederlandse vestigingen van de Media Markt.

Narrowcasting brengt boodschappen direct naar de doelgroep toe. Bedrijven die kiezen voor dit marketingconcept en via beeldschermen met hun klanten communiceren, zijn verzekerd van een hoge attentiewaarde voor hun boodschap. Door te kiezen voor POSTV, kunnen ze het gehele narrowcasting-traject uitbesteden: van de productie van content, het channelbeheer, onderzoek en exploitatie tot en met het distribueren en uitzenden van relevante content, zoals commercials op de juiste tijd en plaats voor het juiste publiek. Daarnaast is het mogelijk de modulaire diensten losstaand te gebruiken. POSTV kan ook de rol van sparringpartner op zich nemen en adviseren over hardware, software, service en onderhoud.

"Uit onderzoek blijkt dat steeds minder mensen reclames op televisie bekijken. Het reclameblok is bij uitstek het moment om te zappen, te telefoneren of een drankje te halen", zegt Guus Verhees, directeur van POSTV. "POSTV biedt televisie waar het ertoe doet. We brengen reclameboodschappen weer naar de doelgroep toe. Door op de winkelvloer, in een taxi, bus of vliegtuig via captive audience networks relevante informatie te verspreiden, verzekeren we een bedrijf van maximale attentiewaarde en aandacht. Het feit dat de consument direct iets kan doen met de boodschap, bijvoorbeeld een actieproduct meenemen, zorgt bovendien voor een maximaal rendement op de reclame-investeringen. Op dit moment is het totale maandbereik van onze kanalen 3,5 miljoen contacten. Steeds meer organisaties omarmen het narrowcasting-concept. Het ziet er dan ook naar uit dat ons bereik vóór de zomer van 2006 verdubbeld zal zijn."

Diverse partijen maken al gebruik van de POSTV-diensten. Zo zet het bedrijf al zijn modules in voor het Wannahaves Instore TV Channel in de Media Markt-vestigingen. Via ca. 5.500 schermen presenteert Wannahaves in de 22 vestigingen van de Media Markt een specifiek op de doelgroep gericht format. Ook CabTV schakelt POSTV in voor het volledige narrowcasting-traject. Sinds oktober 2005 rijden 275 taxi's met beeldschermen in de hoofdsteunen door geheel Nederland. CabTV bereikt zo maandelijks 300.000 passagiers. Daarnaast verzorgt POSTV de exploitatie voor KLM Televisie op de intercontinentale vluchten van 54 widebody-vliegtuigen van KLM. Passagiers genieten van de nieuwste films, BBC News, reisprogramma's, comedy en sport.

Trefwoorden: Communicatie, Marketing, Narrowcasting

Contact Postv

Website - Geen ingevoerd

E-mail - Geen ingevoerd

Deze pagina afdrukken

Share