POSTV verzorgt narrowcasting voor 103 winkels t for telecom

Door: Postv  25-04-2006
Trefwoorden: Communicatie, Marketing, Narrowcasting

Netwerk POSTV uitgebreid met 1,3 miljoen contacten per maand

Hilversum, 25 april 2006 – POSTV (spreek uit [po-zi-tiv]) heeft een overeenkomst gesloten met t for telecom, retailketen voor mobiele communicatie. Volgens de overeenkomst gaat POSTV alle narrowcasting-uitingen in de 103 winkels van deze keten verzorgen. Via het Instore TV-channel toont t for telecom commercials voor mobiele telefoons en accessoires aan winkelbezoekers. Daarnaast kunnen adverteerders uit andere branches hun boodschap presenteren in de t for telecom-winkels. Dit is voor hen een uitgelezen kans om de doelgroep van 20- tot 34-jarige consumenten te bereiken. Als one-stop-shop voor narrowcasting verzorgt POSTV content-productie, channel-management, exploitatie en marktonderzoek. t for telecom heeft hierdoor totaal geen omkijken naar het Instore TV-channel. Het channel is naar verwachting vanaf 1 juni 2006 operationeel.
Door de overeenkomst met t for telecom versterkt POSTV zijn vooraanstaande positie op het gebied van narrowcasting in de retailsector. Het bedrijf verzorgt momenteel onder andere de Instore TV-channels voor alle vestigingen van de Media Markt en de Makro.
Nicolette Lohman, Marketing Manager t for telecom, is enthousiast over de mogelijkheden die POSTV biedt met narrowcasting. “Met Instore TV brengen we onze boodschap rechtstreeks onder de aandacht van consumenten in onze winkels. We kunnen op een zeer aantrekkelijke manier nieuwe toestellen laten zien of acties communiceren. POSTV is een organisatie die professionaliteit combineert met creativiteit. Bovendien neemt dit bedrijf ons alle werk op narrowcasting-gebied uit handen, waardoor we ons volledig kunnen concentreren op waar we goed in zijn: klanten het juiste communicatieproduct bieden.”
“De keuze van t for telecom voor POSTV ondersteunt onze groeiambities”, zegt Michiel Reinoud van POSTV. “Steeds meer grote retailketens kiezen voor onze narrowcasting-diensten. Adverteerders kunnen onze Instore TV-channels inzetten om hun boodschap uit te dragen onder een breed publiek. We verwachten eind 2006 meer dan tien miljoen mensen per maand te bereiken.”

Trefwoorden: Channel-management, Communicatie, Content-productie, Marketing, Narrowcasting,

Contact Postv

Website - Geen ingevoerd

E-mail - Geen ingevoerd

Deze pagina afdrukken

Share