Leisure Management nu nog interactiever

Door: LMCG - Leisure Media & Consultancy Group  11-06-2009
Trefwoorden: Management, Website, Magazine

Leisure Management wordt dit jaar voor het 12e jaar uitgegeven. In 1998 begonnen als Leisure Outfit en in 2004 gewijzigd in Leisure Management. Sinds die tijd zijn wij continu bezig deze nieuwe naam waar te maken. Leisure Management is met name bedoeld voor de DMU van de diverse Leisurecentra en wordt zes keer per jaar kosteloos verzonden naar 8.500 adressen in de branche. De grootste spelers in ons bestand zijn sport- en fitnesscentra (24%), zwembaden (15%), recreatiesector (11%), gemeenten en overheden (9%), zon- en beautycentra (7%) sauna’s, spa’s, wellnesscentra (5%), vier- en vijfsterren hotels (5%). Leisure Management heeft in 2007 het HOI keurmerk behaald. HOI Instituut voor Media Auditing is een onafhankelijke organisatie met als doel het publiceren van betrouwbare, onderling vergelijkbare en overzichtelijke oplagecijfers of andere verspreidingsdata van in Nederland verschijnende media. Door het verzamelen, specificeren, controleren en publiceren van oplages per kwartaal levert HOI een belangrijke bijdrage aan de ‘accountibility’ van reclamebestedingen van adverteerders. Leisure Management heeft een gemiddelde oplage van 8.500 (bron: HOI Q1 en Q2 2008) en heeft daarmee de grootste oplage in de leisurebranche. Kijk voor onze meest actuele oplagecijfers op www.hoi-online.nl Betrouwbare oplagecijfers zijn juist nu zeer belangrijk. Enerzijds voor u als adverteerder, u bepaalt immers (voor een deel) uw mediakeuze op basis van deze cijfers. Maar anderzijds ook voor ons als uitgeverij, omdat wij door het aanleveren van betrouwbare en gecontroleerde oplagecijfers een kwaliteitsstempel hebben verkregen, waarmee wij ons onderscheiden van andere vakbladen. Als u dit keurmerk ziet, dan weet u dus: bij dit blad rommelen ze niet met hun oplagecijfers. Naast adverteren bieden wij diverse mogelijkheden om u te ondersteunen in de communicatie met uw doelgroep. Zo hebben wij naast onze gedrukte uitgaven een database met inmiddels meer dan 16.000 emailadressen, die wij ook voor uw organisatie kunnen inzetten. Voordelen hierbij zijn de korte ‘Time to market’ en de uitgebreide rapportage mogelijkheden. Zo vergaart u belangrijke informatie die u in de toekomst kunt benutten. Wilt u de leisurebranche bereiken dan is Leisure Management zowel in druk als digitaal het middel!

Trefwoorden: Leisurebranche, Magazine, Management, Professionele, Website,

Contact LMCG - Leisure Media & Consultancy Group

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share