ZwembadBranche maakt einde aan betaalde vakinformatie in zwembadbranche

Door: LMCG - Leisure Media & Consultancy Group  11-06-2009
Trefwoorden: Informatie, Gratis, Professionals

Ook de mogelijkheden om aan nieuws te komen zijn in de afgelopen jaren enorm toegenomen, denk maar aan mobiel internet op uw telefoon. Het is daarom eigenlijk best bijzonder dat men in de zwembadbranche nog altijd bereid is te betalen voor vakinformatie, of dit nu gaat om een abonnement op een vakblad of om een inlogcode voor een nieuwssite. Tot voor kort hadden wij alleen de gedrukte uitgave van ZwembadBranche, waarmee wij de branche – gratis – informeerden over het laatste nieuws uit de branche. Maar met de komst van de nieuwe site is de cirkel rond. “Doordat wij al vijf jaar onafgebroken actief zijn in de zwembadbranche, krijgt onze redactie al veel nieuws via de accommodaties, beurorganisaties en leveranciers uit de branche. Vaak moest dit nieuws wachten op een volgende gedrukte publicatie waardoor deze berichten niet altijd geplaatst konden worden. Al het nieuws dat wij nu binnenkrijgen en zelf maken wordt geredigeerd en meteen op de site geplaatst. Hierdoor kunnen wij sneller inspelen op de actualiteit en kunnen onze lezers direct reageren op het nieuws”, aldus hoofdredacteur Susanne Post. Door deze bundeling van informatie via de nieuwe site, de digitale nieuwsbrieven, de gedrukte en digitale uitgaven neemt ZwembadBranche een sterke martkpositie in daar waar het gaat om nieuwsvertrekking aan een ieder die werkzaam is in de zwembadbranche.

Trefwoorden: Gratis, Informatie, Professionals, Zwembadbranche

Contact LMCG - Leisure Media & Consultancy Group

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share