debitel en Euphony sluiten partnerakkoord

Door: Debitel Nederland  24-03-2006
Trefwoorden: Communicatie, Samenwerking, Telecom

24 maart 2006 - debitel Nederland bv, de grootste onafhankelijke telecomprovider van Nederland, heeft een partnerakkoord gesloten met Euphony. Hierdoor kan deze laatste een waaier van transparante abonnementen aanbieden aan de Nederlandse consument, en dit tegen aantrekkelijke prijzen en via drie verschillende netwerken.

debitel is een onafhankelijke service provider die groot inkoopt bij de drie netwerkoperators Vodafone, KPN en Telfort. debitel biedt mobiele telecomdiensten voor de consumenten- en zakelijke markt en klanten profiteren mee van het inkoopvoordeel. De samenwerking met Euphony is het eerste white label partnership voor debitel en past, net als de diverse affinity-samenwerkingen, uitermate goed in de strategie om klanten met een voor hen geschikt product te bereiken in hun eigen belevingswereld.

In Euphony heeft debitel hiervoor een uitermate geschikte partner gevonden. Euphony hanteert een distributieformule die gebaseerd is op relatieverkoop. Deze methode is uniek binnen de wereld van de mobiele telefonie en heeft zijn succes al bewezen in de andere landen waar de Euphony actief is. Euphony was al herverkoper van abonnementen voor mobiele telefonie maar zal vanaf nu ook zelf als provider optreden en de service naar zijn klanten toe waarborgen.

De transparantie die debitel nastreeft in het eigen portfolio wordt weerspiegeld in dat van zijn nieuwe partner. Euphony biedt zijn klanten onder de vlag EuMobile de keuze uit drie eenvoudige vaste (minuten)bundels evenals een flexibele bundel die zich aanpast aan een wisselend belpatroon. Bij al deze bundels werd bewust gekozen voor een SIM-only-abonnement (i.e. zonder nieuw toestel) om zeer goedkoop bellen en sms’en mogelijk te maken. De klant kan steeds kiezen uit drie netwerken: KPN, Vodafone en Telfort.

Met EuMobile is er voor ieder type beller een passende formule:

  • Eu100: inclusief 100 minuten, voor bescheiden bellers
  • Eu150: inclusief 150 minuten, voor de gemiddelde beller
  • Eu200: inclusief 200 minuten, voor de bovengemiddelde beller
  • EuPersonal: deze dienst past zich aan het belgedrag van de klant aan en is daarom ideaal bij een sterk wisselend verbruik.
De klant kan kiezen voor een additionele sms-bundel. Op die manier kan iedereen zijn/haar ideale en dus meest voordelige oplossing voor mobiele telefonie samenstellen.

Euphony ziet in het partnerakkoord met debitel een belangrijke stap om zijn groei op de Nederlandse markt te bestendigen. Het wil zich zo blijven profileren als een sterke dienstenleverancier met een aantrekkelijk en gevarieerd aanbod, ook op het vlak van mobiele communicatie. Dit behoort, samen met een beursgang eind mei, tot de belangrijkste doelstellingen van Euphony in 2006.

Trefwoorden: Communicatie, Mobiele Telefonie, Samenwerking, Telecom, Telecomprovider

Contact Debitel Nederland

Website - Geen ingevoerd

E-mail - Geen ingevoerd

Deze pagina afdrukken

Share