Techxx introduceert een nieuwe manier van werken: KlantVenster

Techxx introduceert een nieuwe manier van werken: KlantVenster van Techxx

Door: Techxx  10-12-2008

De ervaringen van Techxx met meer dan 50.000 SharePoint gebruikers in specifieke branches als woningcorporaties, GGZ-instellingen, onderwijsinstellingen, ziekenhuizen, V&V-instellingen en gemeenten hebben aan het ontstaan van KlantVenster bijgedragen. KlantVenster biedt organisaties te allen tijde een overzicht van alle benodigde informatie van een klant, huurder, patiënt, cliënt of leerling. Door koppelingen tussen SharePoint Portal Server en ERP- en andere back-office systemen van een organisatie, ontsluit KlantVenster de benodigde informatie en plaatst deze in de juiste context.

“KlantVenster combineert data uit uw bestaande informatiesystemen zoals SAP, BIS, Oracle en Microsoft Office met data uit SAAS applicaties zoals Google Earth, POINT, QuestManager en andere webservices, zodat u altijd het juiste venster heeft op de voor u relevante data,”
aldus Nick Kerklaan, directeur bestuurder Techxx.


KlantVenster bevat een groot aantal modules die, afhankelijk van de behoefte van de organisatie, kunnen worden ingezet. KlantVenster is reeds beschikbaar voor woningcorporaties, zorginstellingen, GGZ-instellingen en scholen, maar is voor elke organisatie specifiek in te richten. Voor meer informatie over de modules van KlantVenster en de mogelijkheden voor de diverse branches kijkt u op www.klantvenster.nl.