Administratie ZZP

Door: Verenigd Zzp Nederland  13-08-2009
Trefwoorden: Administratie, Btw, Arbeidsongeschiktheid

Een goede administratie is erg belangrijk. Het krijgen van een hypotheek of een lening is onmogelijk zonder een betrouwbare administratie en juiste jaarcijfers. Ook kunt U kunt dan voor nare belasting verassingen komen te staan. Menig ZZP’er komt hier door ernstig in de problemen. Maakt u gebruik van alle belastingvoordelen? Weet u hoe uw onderneming er nu voor staat?

Enkele belangrijke items:

-Hoeveel moet ik reserveren voor de inkomsten belasting
-Hoeveel BTW moet ik betalen
-Hoeveel moet ik reserveren voor een pensioen voorziening
-Hoeveel moet ik reserveren voor arbeidsongeschiktheid

Mocht u met een van deze vragen zitten of zit u niet bij het juiste administratie kantoor, neem dan direct contact op met onze Accountmanager. Of vul ons contact formulier in.

M.J. Zandwijken

Email: [email protected]
Mobiel: 06 8168 2167
Fax: 023 557 0120

Trefwoorden: Administratie, Arbeidsongeschiktheid, Btw, Inkomsten Belasting, Pensioen Voorziening