V&D en Hermans Retail lanceren Ear & Eye-concept in Hilversum

Door: Hermans Retail Europe  06-09-2006

Vroom & Dreesmann en Hermans Retail lanceren op 7 september in Hilversum het nieuwe Ear & Eye-concept voor de verkoop van een breed assortiment home entertainmentproducten. Een tweede Ear & Eye zal op 26 oktober in de V&D-vestiging in Zeist worden geopend.

Hermans Retail, als onderdeel van Hermans Retail Europe BV verzorgt, als dienstverlener, sinds enkele jaren de totale invulling van alle home entertainmentproducten op de winkelvloeren van het warenhuis V&D. Deze intensieve samenwerking heeft nu geresulteerd in de ontwikkeling van het vernieuwde winkelconcept Ear & Eye. Het betreft een pilot voor een shop-in-shop formule, waarbij Hermans Retail verantwoordelijk is voor de exploitatie, als onderdeel van het warenhuis. Gekoppeld aan het winkelconcept Ear & Eye is in ontwikkeling een Ear & Eye webshop en een narrowcasting platform, waarmee direct op de winkelvloer invulling gegeven kan worden aan klantgerichte marketingcommunicatie. Een en ander zal operationeel zijn bij opening van de volgende Ear & Eye in de vestiging Zeist op 26 oktober.

“Voor Hermans Retail is gekozen, om onze huidige succesvolle samenwerking te intensiveren, op een wijze die bij onze visie en strategie naar de toekomst voor het warenhuis past. Wij zien in het nieuw ontwikkelde concept een toegevoegde waarde voor onze bezoekers,” aldus Saskia Eveleens, manager New Business bij Vroom & Dreesmann. “Het introduceren van dit home entertainmentconcept is een onderdeel van onze strategie om als totaalwarenhuis een compleet en gevarieerd assortiment aan te bieden, gebaseerd op sterke merkformules en private labels”.

Marco Vink, commercieel directeur van Hermans Retail, kijkt uit naar de lancering van Ear & Eye: “Het is altijd spannend om, in dit geval in samenwerking met V&D, een nieuw concept in de markt te zetten. Met Ear & Eye laten we gezamenlijk zien dat we in staat zijn een winkelformule door te ontwikkelen. We spelen in op de wens van de consument met een brede definitie van entertainmentproducten. Daarnaast hebben we in het concept rekening gehouden met verschillende mediakanalen om de consument te bereiken. Daarom ook de bewuste keuze voor een Ear & Eye webshop en een narrowcasting platform.”


Contact Hermans Retail Europe

E-mail - Geen ingevoerd

Deze pagina afdrukken

Share