Hands-On Advies – Een nieuw bureau met een vernieuwende aanpak

Hands-On Advies – Een nieuw bureau met een vernieuwende aanpak van Hands-on Advies

Door: Hands-on Advies  29-08-2006
Trefwoorden: Advies, Consultancy, Marketing

Hands-On heeft als motto: “Concrete adviezen voor concrete problemen”. Bij Hands-On dus geen wollige rapporten die veelal in de lade van een bureau verdwijnen maar concrete adviezen en tips op het gebied van sales & marketing, distributiesystemen en internet optimalisatie

Hands-On Advies werd opgericht door Janneke Nijenhuis die haar 17 jaar ervaring heeft opgedaan in de internationale hotellerie bij respectievelijk Golden Tulip Hotels en Hampshire Hospitality & Leisure. Bij Hampshire was zij de laatste vijf jaar als commercieel directeur werkzaam en groeide de groep van twee naar vijftig hotels.

Hands-On verleent onder andere de volgende diensten:

· Creatieve sales & marketing sessies
· Optimaliseren van het gebruik van internet
· Website optimalisatie
· Implementatie van distributie systemen waaronder GDS systemen
· Begeleiding van een pre-opening
· Organisatie van klanten evenementen

Met de lancering van de website, waaronder een pagina met handige links alsook een professionele startpagina voor de horeca is Hands-On gestart en mocht haar eerste opdrachtgever reeds verwelkomen.

Voor meer informatie:
Hands-On Advies
Janneke Nijenhuis
Sophialaan 30
1213 XN Hilversum
Tel.: 035-6231419
Mob: 06-217 00 357
[email protected]
www.handsonadvies.nl

Trefwoorden: Advies, Adviesbureau, Consultancy, Hampshire, Hands-on, Hospitality, Hotellerie, Klanten Evenementen, Marketing, Marketingplan, Pre-opening, Sales, Website Optimalisatie,