window.NREUM||(NREUM={});NREUM.info = {"beacon":"bam.nr-data.net","errorBeacon":"bam.nr-data.net","licenseKey":"f0d35ca3ee","applicationID":"333426","transactionName":"YwFUZUoFCkBVBhZZXFpLd2JoSwJGWAkSQlZHF0RUVAEFQFFLA0NDTA==","queueTime":0,"applicationTime":37,"ttGuid":"78DB3DE488A9BC1D","agent":""} <meta name="ProgId" content="Word.Document" /> <meta name="Generator" content="Microsoft Word 12" /> <meta name="Originator" ..." />

CloseContact helpt American Express

CloseContact helpt American Express van Closecontact

Door: Closecontact  30-03-2009
Trefwoorden: Persbericht, Acquisitie, Amex

CloseContact zorgt voor een lead management lifecycle programma, online experience en bouwt de commerciële database die de basis is van het wervingsprogramma.

Het Active Individual Marketing programma van CloseContact zorgt ervoor dat toekomstige klanten via een structurele, relevante en op maat gesneden dialoog te weten komen welke kaart het best aansluit bij hun eisen en wensen.

 

American Express, opgericht in 1850, is een wereldwijde organisatie op het gebied van reizen en financiële dienstverlening. American Express biedt met haar creditcards voordelen die zijn gericht op gemak, veiligheid, sparen van rewards en verzekeringen. “Afhankelijk van de kaart beschikken kaarthouders over verzekerde aankopen, het door American Express laten regelen van lifestyle en travel services, toegang tot lounches op luchthavens, reisverzekeringen en vele andere voordelen.

CloseContact werkt o.a. voor Nederlandse Spoorwegen, AirFrance-KLM, t forTelecom,

ABN AMRO Hypotheken Groep, Setpoint, transavia.com, Nedconcepts, NIMA en Fonds Slachtofferhulp.

Trefwoorden: Acquisitie, Amex, Closecontact, Persbericht,