CloseContact wint EMMA Award 2009 met KLM

Door: Closecontact  13-08-2009
Trefwoorden: E-mail Marketing

Juryvoorzitter Marc Borgers: ";De kwaliteit van de cases was dit jaar bijzonder hoog. De jury heeft zich uitvoerig moeten beraden om tot een weloverwogen besluit te komen. E-mail wordt in deze mindere economische tijd steeds meer en steeds professioneler ingezet. In de cases zien we dat het kanaal met regelmaat als alternatief voor Direct Marketing en telemarketing wordt ingezet."
Tot 10 september blijft het spannend wie een gouden, zilveren of bronzen EMMA in de prijzenkast mag zetten. De inzenders presenteren eerst nog hun cases aan het publiek van de 8e Nationale E-mail Marketing Conferentie.

Winnaars in alfabetische volgorde:
bol.com
Case: De Wereld van bol.com
I.s.m. Born05

KLM Royal Dutch Airlines
Case: KLM BlueBiz lifecycle, van e-mail contacten naar waardevolle relaties
I.s.m. CloseContact en MichaelStraathof.com

Trefwoorden: E-mail Marketing