transavia.com kiest voor CloseContact

transavia.com kiest voor CloseContact van Closecontact

Door: Closecontact  22-07-2008
Trefwoorden: Email Marketing, Database, Closecontact

transavia.com verzorgt scherp geprijsd luchtvervoer naar ruim 90 Europese en mediterrane bestemmingen en een passend aanbod van reisgerelateerde producten en diensten . transavia.com is een zelfstandig op de markt opererend onderdeel van de Air France - KLM Groep.


CloseContact gaat transavia.com ondersteunen bij het opzetten, verbeteren en uitvoeren van één-op-één communicatie door middel van Active Individual Marketing (AIM). CloseContact zal hierbij zowel zijn database en customer lifecycle management kennis inzetten en tevens transavia.com begeleiden bij de verdere strategische uitrol van haar e-mail marketing activiteiten.

CloseContact werkt o.a. voor Nederlandse Spoorwegen, KLM, t forTelecom,
ABN AMRO Hypotheken Groep, Setpoint, Kroymans Retail Group en
Fonds Slachtofferhulp.

  

Trefwoorden: Closecontact, Database, Email Marketing, Transavia.com,