Dynamics AX 2009 inclusief e-mail marketing campaign management

Dynamics AX 2009 inclusief e-mail marketing campaign management van Zoomio Nederland

Door: Zoomio Nederland  19-06-2009
Trefwoorden: Marketing, E-mail, Email

Zwanenburg - 19 juni 2009 – Microsoft Gold Certified Partner Zoomio lanceert de connector voor Microsoft Dynamics AX 2009. Hiermee is de waardevolle data in Microsoft Dynamics AX 2009 (MS AX) te combineren met het e-marketing platform van Zoomio. Campagnedata als e-mail link- clicks, e-mail opens en bounces maken zo geautomatiseerd, op contactniveau, taken aan in MS AX.

Ben van der Laan, Managing Director Zoomio Nederland: “Door de toenemende klantwaarde merk je dat ondernemingen op zoek zijn naar nieuwe manieren om klanten aan zich te (ver)binden voor een langere periode. Met deze integratie hebben gebruikers nu de mogelijkheid effectievere lifecycle- en retentieprogramma’s te creëren.”

Ben vertelt verder:”Event Driven Marketing is “key”. Een wijziging in het record van de klant start automatisch een marketingcampagne. Deze wijziging kan zowel een campagne gebeurtenis zijn (bijvoorbeeld een link-click) als een wijziging in MS AX (de klant betaalt de eerste factuur). Zo ga je 1-op-1 communiceren met je klant, waarbij de content van je boodschap relevant is voor de ontvanger.”

Rabia Zahir, integratie specialist Zoomio Nederland: “Bij de connector voor MS AX hebben we vastgehouden aan het principe van onze connector voor Microsoft Dynamics CRM 4.0. Ook nu zijn er geen ‘hard-coded’ koppelingen en blijven wijzigingen na installatie eenvoudig door te voeren. Een van de nieuwe functies van deze connector is de mogelijkheid de synchronisatie te configureren. Klanten bepalen zelf met welke frequentie specifieke databasevelden geüpdate worden. De data is zo altijd up-to-date terwijl de “load” op de eigen omgeving minimaal is”.

Over Zoomio
Zoomio heeft het prijswinnende platform Zoomio Campaigner voor e-marketing ontwikkeld. Met dit platform zijn klanten in staat marketingcampagnes te automatiseren voor o.a. leadgeneratie, life-cycle programma’s , up-selling en cross-selling.

Zoomio hecht veel waarde aan een naadloze integratie met CRM- en ERP-omgevingen. Waardevolle klantgegevens worden zo ontsloten en er worden direct leads gegenereerd door automatisch sales-taken aan te maken op basis van campagne-respons.

Doordat alle online acties in campagnes individueel trackable zijn, maakt Zoomio Campaigner het mogelijk doelgerichter te segmenteren en individueel te communiceren. Daardoor kunnen bedrijven de impact van hun marketing- en communicatiestrategieën optimaliseren met een lage cost per lead en een hoge ROI.

Zoomio Campaigner integreert naadloos met MS Dynamics CRM 3.0 en 4.0, MS Dynamics Ax, SuperOffice, SalesForce en Exact Synergy.

Zoomio is een Microsoft Gold Certified Partner , met haar hoofdkantoor in Kopenhagen, Denemarken en vertegenwoordiging in Denemarken, Duitsland, Nederland, de V.S., Groot-Brittannië, Zweden en Rusland.

Download hier ons factsheet over de integratie met MS Dynamics AX

Neem voor meer informatie contact op met:

Ben van der Laan
Managing Director Zoomio Nederland
T: 020 497 06 57
E: [email protected]

Trefwoorden: Ax, Axapta, Crm, Dynamics, Email, E-mail, Integratie, Marketing, Microsoft