E-mail Deliverability specialist Return Path nieuwe partner van Zoomio

Door: Zoomio Nederland  11-11-2008
Trefwoorden: Software, Management, Marketing

Een van de nieuwe diensten is de Sender Score Monitor. Hiermee wordt de lay-out van de e-mail vooraf getest in meer dan 60 verschillende e-mail cliënts. In deze preview worden de e-mails getoond zoals deze afgeleverd worden door tientallen Europese ISP’s en providers, gescanned door veel gebruikte filters. Daarnaast wordt de mail getest op de meest vooraanstaande spamfilters en geeft uitgebreide feedback over de onderdelen van de mail waarover een spamfilter struikelt.

“Met de huidige economische stand van zaken is Retun-on-Investment belangrijker dan ooit voor de gebruikers van het Zoomio platform”, zegt Christopher Nash, Vice-President of Product Management bij Zoomio. Met het partnerschap met Return Path biedt Zoomio haar klanten de unieke mogelijkheid de effectiviteit van e-marketing campagnes te optimaliseren. Zo verdienen zij nog sneller de investering in de Zoomio Campaigner terug.

“Return Path heeft jaren lang ervaring met het ontwikkelen van de beste e-mail deliverability diensten in de VS en biedt deze diensten nu ook internationaal aan,”, zegt Matt Blumberg, oprichter en CEO van Return Path. “Zoomio is voor ons een belangrijke Europese speler in e-marketing. Wij verwachten dat de klanten van Zoomio door deze samenwerking hun e-mail deliverability zien stijgen”.

Neem voor meer informatie contact op met:
Zoomio Nederland
Ben van der Laan
Managing Director Nederland
020 497 06 57
[email protected]
www.zoomio.nl

Over Zoomio
Zoomio is een international softwarebedrijf, met haar hoofdkantoor in Kopenhagen, Denemarken. Het bedrijf heeft het prijswinnende platform Zoomio Campaigner voor e-marketing ontwikkeld. Met dit platform zijn klanten in staat marketingcampagnes te automatiseren en diverse communicatiekanalen te combineren, zoals telemarketing, e-mail, SMS, webpagina’s en direct mail. De Zoomio Campaigner maakt het mogelijk doelgerichter te communiceren en te segmenteren, waardoor bedrijven de impact van hun marketing- en communicatiestrategieën kunnen optimaliseren.

Zoomio is een Microsoft Gold Certified Partner en is vertegenwoordigd in Denemarken, Duitsland, Nederland, de V.S., Groot-Brittannië, Zweden en Rusland.

Trefwoorden: Campagnes, Campaign, Campaign Management, Connector, Crm, Customer, Customer Relation Management, Deliverability, Dynamics, Email, E-mail, Emarketing, E-marketing, Integratie, Management, Marketing, Marketingcampagnes, Microsoft, Online, Path, Relation, Software