Zoomio wint voor 2e keer op een rij Cebit “Innovationspreis”

Zoomio wint voor 2e keer op een rij Cebit “Innovationspreis” van Zoomio Nederland

Door: Zoomio Nederland  20-04-2007
Trefwoorden: Marketing, Sales, Crm

2007-04-18



Zoomio wint voor 2e keer op een rij Cebit “Innovationspreis”

Op het prestigieuze IT evenement CeBIT 2007 is Zoomio onderscheiden in de categorie “CRM” met zijn marketing connector voor Microsoft Dynamics CRM.

In 2006 won het bedrijf de Innovationspreis al in de categorie “Marketing en Communicatie” voor het MyMarketingMachine platform waarmee gebruikers krachtige geïntegreerde campagnes kunnen afvuren die gebruik maken van e-mail, webforms/landingpages, telemarketing, sms en dm.

Directeur Ben van der Laan:
- Bij Zoomio zijn we natuurlijk erg trots vandaag. Vorig jaar wonnen we in de categorie “Marketing en Communicatie” voor ons platform en dit jaar in “CRM” voor de integratie met MScrm. De award toont aan dat Zoomio de kracht heeft om op een eenvoudige en effectieve manier een brug te bouwen tussen marketing, sales en CRM.

Voor meer informatie: Ben van der Laan, tel. +31 (0)20 497 06 57

Over Zoomio
Zoomio Nederland is de Benelux vestiging van Zoomio A/S; een internationale speler op de markt van multichannel marketing execution tools. Met vestigingen in Denemarken, Duitsland, Nederland, US en Australië worden ruim 350 klanten ondersteund met het platform MyMarketingMachine. Krachtige marketingcampagnes kunnen individuele prospects bereiken met een combinatie van e-mail, webforms, telemarketing, sms en dm. Het Zoomio platform verzend ruwweg 100 miljoen mails per kwartaal voor haar klanten.
Zoomio is gecertificeerd partner van Microsoft.
Voor meer informatie www.zoomio.nl.

Trefwoorden: Cebit, Crm, Integratie Mscrm, Marketing, Marketing Connector, Microsoft, Microsoft Dynamics Crm, Multichannel Marketing, Sales, Zoomio,