Uniek zijn is de boodschap !

Uniek zijn is de boodschap ! van Promovision Relatiegeschenken

Door: Promovision Relatiegeschenken  27-11-2008
Trefwoorden: Contact, Kleding, Reclame

PromoVision verbindt uw imago aan het passende relatiegeschenk

Voor bedrijven die reeds actief op zoek gingen naar relatiegeschenken met een speciale touch,
klinkt de naam PromoVision wellicht niet vreemd in de oren. Zaakvoerders Luc Somers en Joël
Van Kerkhoven bedrukken al 7 jaar unieke businessgifts en promowear te Lokeren.
Door haar wereldwijde netwerkkring vindt dit duo steeds de originele gadgets waarnaar hun
klanten verlangen.

Promovision ontwerpt geen producten, maar zoekt op vraag van de klant naar de gewenste
goederen en zorgt nadien voor de bedrukking ervan.
Al gebeurt het ook dat de klant door middel van relatiegeschenken een specifieke boodschap
wil brengen, maar niet goed weet hoe hij dit moet aanpakken. In dit geval bedenkt Promovision
voor de klant een concept dat aansluit bij zijn bedrijfsimago. 'Zo zocht een nederlandse
verzekeringsmaatschappij naar een reclameartikel dat de aandacht zou trekken bij jonge
energieke mensen. "Hiervoor plaatsten we hun vacature in full-colour op blikken met energiedrank",
aldus Luc Somers. Ondernemingen vinden het almaar belangrijker om hun zorg voor het milieu te
benadrukken bij relatiegeschenken, daarom biedt Promovision ook gerecycleerde producten aan
(http://eco.promovision.eu), zoals computermuismatten die volledig zijn vervaardigd uit oude
autobanden of T-shirts die naast katoen ook 50% pet-flessen bevatten.

Luc Somers: "We hebben de afgelopen jaren een database opgebouwd met contactgegevens van
ruim 10.000 binnen- en buitenlandse leveranciers. Dankzij dit immense netwerk vinden we steeds
opnieuw leuke en bijzondere attenties. Hiervoor bezoeken we vaak beurzen in Amerika, Azië en Japan
of benaderen onze leveranciers individueel. Wij leggen in het magazijn in België geen stockvoorraad
van deze relatiegeschenken, reclameartikelen en gadgets aan, maar spelen rechtstreeks op
zoekopdrachten van de klant in."

Pfizer, Sheraton, Hilton Hotels, Philips, Toyota en Kia Benelux schakelden de diensten van Promovision
al in voor de uitwerking van hun promotiecampagne. 'Naar aanleiding van de opening van het Felix
Pakhuis bestelde de Stad Antwerpen een reeks sneeuwbollen met een miniatuurbeeld van dit nieuwe
gebouw. Een van onze leveranciers ontwierp de bollen, maar uiteraard zorgden wij voor de logo-
vermelding', want steld Joël Van Kerkhoven, 'We bedrukken werkelijk alles.'

Meer info :  

Trefwoorden: Airporters, Anti Bacterial, Aqua Artikelen, Auto Toebehoren, Bagagelabels, Bagageriemen, Ballen, Bandana S, Bedrijfskleding, Bedrukken, Bedrukking, Bedrukte, Bidons, Borduren, Borduring, Branddekens, Briefopeners, Businessgifts, Caps, Catalogus, Cd-hou, Contact, Cosmetica, Drukken, Drukkerij, Fleece Jacket, Fleecebedrukking, Fleecejassen, Fleecekleding, Fleeces, Fliece, Flies, Gerecycleerde Relatiegeschenken, Geschenken, Gids, Gratis, Graveren, Greengifts, Griep, Groothandel, Handen Reinigen, Handgel, Hilton Hotels, Info, Kerstballen, Kleding, Leverancier, Logo, Luxe, Marktleider, Medicatie, Mexicaanse Griep, Mondkapjes, Mondmaskers, Pandemic, Personalisatie, Pfizer, Philips, Premiums, Prijzen, Promotieartikelen, Promotiegeschenken, Promovision, Reclame, Reclameartikelen, Relatiegeschenken, Sheraton, Swine Flu, Swineflu, Tubes, Usbasic Fleece, Varkensgriep, Zeefdrukkerij,

Contact Promovision Relatiegeschenken

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share