Sanoma Custom Publishing ziet af van pitch op Etos-magazine

Door: Sanoma Media  01-03-2006
Trefwoorden: Custom Publishing

Hoofddorp, 1 maart 2006 – Sanoma Custom Publishing heeft besloten niet deel te nemen aan een pitch op een nieuw magazine van Etos. Gezien de ontwikkelingen op de retail markt schrijft Etos een pitch uit voor de creatie van een nieuw magazine.
Tijdrovende en kostbare pitch Marc van Dijk, director van Sanoma Custom Publishing, ziet geen heil in een tijdrovende en kostbare pitch omdat het volgens hem weinig toevoegt aan de kennis en ervaring die Etos al heeft met Sanoma. “Wij zijn van mening dat Etos op basis van de opgedane ervaring van de afgelopen jaren goed in staat is de kwaliteit van onze dienstverlening en creativiteit te beoordelen. We hebben namelijk al drie jaar het magazine Etos Idee naar volle tevredenheid gemaakt. Door het verschuiven van budgetten bij de klant werd dit blad stopgezet. Wij hebben Etos te kennen gegeven altijd bereid te zijn te helpen, indien zij onze expertise willen inzetten. Oftewel, ‘ja’ tegen de klant maar ‘nee’ tegen de pitch”, aldus Van Dijk.

Altijd een prettige samenwerking
Sanoma Custom Publishing betreurt de gang van zaken, maar benadrukt de goede samenwerking. “De afgelopen jaren is altijd zeer prettig samengewerkt”, aldus Van Dijk. De innige banden tussen Sanoma Uitgevers en Etos en Ahold op de overige diverse terreinen blijven dan ook gewoon voortbestaan.

Trefwoorden: Custom Publishing