Cool genoeg voor een trip naar het IJshotel in Lapland?

Door: Heelhelder | Duidelijkheid In Communicatie  15-01-2008
Trefwoorden: Dating, Uitgaan, Mondhygiene

Gegarandeerd een succesvolle date in 2008!
Is jouw openingzin cool genoeg voor een trip naar het IJshotel in Lapland?

Kijk in principe is het heel eenvoudig: een goede eerste indruk begint met stralend witte tanden en een sensationeel frisse adem. Maar dat maak je af met een goede openingszin. Het afgelopen weekend redde je het waarschijnlijk nog net met ‘gelukkig Nieuwjaar!” De rest van het jaar moet je toch echt met wat beters komen.  Maar hoe pak je dat nu aan? Hoe voorkom je dat je met een rood hoofd en klamme handjes weer zo’n slap cliché staat te haspelen?

ill_banner01

 

Oefen je datingskills en test je aantrekkingskracht

Datingexpert Dr Date weet het uit eigen ervaring: Een goede openingszin blijft moeilijk.
Op http://www.betereopeningszin.nl geeft hij je tal van datingtips en helpt hij je met het maken van de perfecte openingszin. Om niet geheel onvoorbereid de dating-arena te betreden, kan je in ‘het spel met ballen’ je datingskills oefenen en je aantrekkingskracht testen.  En als je voordat je de deur uitgaat nog even de online Fresh Breath Indicator checkt, ben je helemaal klaar voor een gedenkwaardige avond. (Ook geschikt om je parter in spé op een subtiele manier te wijzen op de fijne nuances van een goede mondhygiëne).

ill_banner02
Is jouw openingzin cool genoeg
voor een trip naar het IJshotel in Lapland?

Heb jij een openingzin die zo cool is dat zelf de grootste koelkast ontdooit en weke knieën krijgt? Prodent Arctic Whitener beloont de beste openingszin met een waanzinnige prijs: een driedaagse reis voor twee personen naar het ijshotel in Lapland.

Je slaapt samen in een echte ijskamer, waar de temparatuur binnen tussen de -4 en de -7 graden celsius is. En je hoeft je ter plekke niet te vervelen: sneeuwscootertochten, een tocht met een echte hondenslee, het kan allemaal.

Het enige dat je hoeft te doen is die sensationele openingszin op www.betereopeningszin.nl te plaatsen.

 

Ook op je Hyves nooit verlegen om een betere openingszin

Ook tijdens het krabbelen op Hyves maak jij nu een goede eerste indruk. Met de hyves widget heb je no-time een betere openingzin voor voor elke situatie. Zo kan je op Hyves speciale openingszinnen voorbereiden voor je vrienden. Als een van je vrienden jouw profielpagina bezoekt, wordt de unieke openingszin voor hem of haar afgespeeld.

ill_banner03

Prodent Arctic Whitener
Wittere tanden en een sensationele 1e indruk

Wist je dat 76% witte tanden belangrijk vindt en dat 88% een frisse adem nog belangrijker vindt? Prodent Arctic Whitener is een whitening tandpasta met methol bolletjes die zorgen voor een sensationeel fris mondgevoel. De tandpasta bevat ivoryde dat de aanslag op de tanden op een milde en veilige wijze verwijdert. Bij dagelijks gebruik krijgen tanden en kiezen zo hun natuurlijke witte kleur terug.

 

Aanvullende informatie:

Dr. Date en www.betereopeningzin.nl zijn onderdeel van een online campagne van Prodent om Prodent Arctic Whitener – met mentholbolletjes – te promoten onder jongeren in de uitgaansleeftijd. De campagne is ontwikkeld door het Amersfoortse internetbedrijf Amercom en Viral Creations uit Tilburg.

 

Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met:

Prodent / Sara Lee
Janina van der Drift, Marketing Prodent
e-mail: [email protected]
Telefoon: 030-2978780

Trefwoorden: Arctic Whitener, Dating, Hyves, Ijshotel, Lapland, Mentol, Mondhygiene, Openingszin, Prijsvraag, Prodent, Saralee, Tandpasta, Uitgaan, Versieren, Widget, Winnen,

Contact Heelhelder | Duidelijkheid In Communicatie

Website - Geen ingevoerd

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share