Festivalsite Hilversum Alive biedt mix van redactionele en user generated content

Door: Heelhelder | Duidelijkheid In Communicatie  08-05-2007
Trefwoorden: Media, Internet, Marketing

Driedaags festival Hilversum Alive live op internet
mix van redactionele en user generated content


De 9e editie van het driedaagse festival Hilversum Alive vindt dit jaar plaats in het laatste weekend van juni. Op 29, 30 juni en 1 juli zal de binnenstad van Hilversum bruisen van de activiteiten. Op de zojuist gelanceerde website Hilversum Alive wordt in de aanloop naar het evenement een beeld geschets van het evenement en de verschillende activiteiten. Tijdens het evenement zelf zorgen verschillende reportageteams voor sprekende sfeerbeelden en korte live impressies. De bezoekers van het evenement kunnen ook zelf kunnen een bijdrage leveren aan deze reportages. Veel bezoekers van het evenement  beschikken over een compacte video- of fotocamera of hebben een mobiele telefoon waarmee kwalitatief goede opnames gemaakt kunnen worden. Vanaf verschillende locaties op het festivalterrein kunnen de bezoekers hun eigen festivalimpressies uploaden en aan de site toevoegen. Door de combinatie van redactionele en user generated content ontstaat een dynamische impressie van het driedaagse evenement.

Hilversum Alive is bij uitstek een sociaal evenement, een gelegenheid om samen met vrienden te genieten van muziek, kunst en cultuur, nieuwe vriendschappen te sluiten en oude te hernieuwen. De inzet van social media als YouTube, Flickr en online vriendennetwerken als Hyves en MySpace sluit dan ook perfect aan bij het sociale karakter van het festival en biedt de gelegenheid om lang na het festivalweekend nog even na te genieten van de sfeer en de optredens.

Hilversum drie dagen in de ban van Muziek, Cultuur, Vertier en Nostalgie

Ruim 40 DJ's, bands en artiesten treden gedurende het gehele weekend op. Met een tiental podia in het centrum van Hilversum en tal van artiesten van naam, is het moeilijk om de activiteiten mis te lopen. Hilversum Alive biedt echter meer dan muziek. Heel veel meer dan muziek alleen. Hilversum Alive biedt een programma voor groot en klein, jong en oud. Met theater- en muziekworkshops, streetdance demonstraties, salsa workshops en tal van andere activiteiten hoeft de bezoeker zich geen moment te vervelen. De Brink in Hilversum zal tijdens het laatste weekend van juni worden getransformeerd tot een  grootse openlucht galerie: KunstBRINK 2007. Een veertigtal representanten van verschillende kunstdisciplines en stromingen exposeert dan een selectie van hun werken. De jaren zestig, een tijd dat niemand, zelfs All Gore niet, zich zorgen maakte over energieverbruik of mileubelasting komen op zondag 1 juli weer tot leven met de All American Classic Cars Show.

Voorbeschouwingen, het programma van Hilversum Alive 2007 en impressies van het festival zijn te volgen via http://www.hilversumalive.nl

------------------------------------------------------------------------
heelHELDER | duidelijkheid in communicatie

Online conversaties op weblogs, forums en communities bepalen steeds vaker hoe consumenten uw merk bezien. Actief deelnemen aan deze dynamische dialoog wordt steeds belangrijker. Niet alleen omdat u dan weet wat er speelt rondom uw bedrijf en uw merken, maar vooral omdat deze dialoog u de gelegenheid geeft weer écht in contact te komen met uw doelgroepen.

heelHELDER biedt strategische én praktische ondersteuning bij:
  • het ontwikkelen van een eenduidig communicatiebeleid. Hierdoor wordt de kracht van online en offline media optimaal benut én komt u daadwerkelijk met uw doelgroepen in contact.
  • projectmanagement en regievoering bij het realiseren van websites, weblogs, on-screen presentaties en gedrukte media
  • projectmanagement en regievoering van 'real life events' zoals bijvoorbeeld beurs- en congrespresentaties, productintroducties en klantendagen.
  • contentproductie (tekst en audiovisuele producties) tbv online en offline media

heelHELDER helpt u de beleving zichtbaar, tastbaar te maken, deze dynamische dialoog aan te gaan. Zo kunt u contacten tussen tussen u en uw klanten uitbouwen tot een daadwerkelijke relatie. Online én offline

Nadere informatie:
heelHELDER | duidelijkheid in communicatie
Paul van Heel (paulvanheel at heelHELDER.nl / 06 303 88 235)
Website: http://www.heelHELDER.nl

Trefwoorden: Burgerjournalistiek, Cultuur, Evenement, Experiment, Festival, Hilversumalive, Internet, Live Verslag, Marketing, Media, Muziek, Online, Optredens, Reportages, User Generated Content,

Contact Heelhelder | Duidelijkheid In Communicatie

Website - Geen ingevoerd

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share