Exelenti magazine

Door: PMGToday  25-09-2013
Trefwoorden: Lifestyle, Interactief, Magazine

Nieuw Exelenti magazine voor vermogende Nederlanders AMERSFOORT - Opvallend anders. Dat is het nieuwe Exelenti magazine, dat in maart 2014 verschijnt. Het is het enige magazine dat bij 115.000 vermogende Nederlanders rechtstreeks in de brievenbus valt. Een must voor bedrijven en organisaties die zich op een bijzondere manier én met eigen inbreng willen profileren. Lifestyle, events, new business opportunities en human interest bepalen onder meer de inhoud van Exelenti magazine, geproduceerd door PMGToday als het bureau voor exclusieve content. “Wat het blad uniek in zijn soort maakt, is zijn sociaal maatschappelijke karakter”, aldus hoofdredacteur Robbert Frank Hagens. “Venture philanthropy heeft een belangrijke rol in het magazine. Hiermee spelen we in op de veranderende economie en de nieuwe realiteit, die vraagt om een andere manier van denken en doen.” Maatschappelijk karakter Het totale lezersbereik van Exelenti magazine biedt met ruim 300.000 mensen -inclusief de moeilijk bereikbare doelgroep van ‘the next generation millionaires’- een enorme potentie. Zeker in combinatie met de crossmediale aanpak en de mogelijkheden van datamining. Denk hierbij aan de nieuwste technologieën, waaronder Layar, en de inzet van social media campagnes met beleving als sleutelwoord. Exelenti magazine onderscheidt zich dus vooral qua doelgroep en diepgang, en heeft een sterke bewaarfunctie. Geen ander blad bereikt zoveel vermogende Nederlanders met inspirerende artikelen, interviews en reportages. Uiteraard is de kwaliteit wat je van een high-end glossy mag verwachten. Interactief en crossmediaal Maar Exelenti gaat nog een paar stappen verder om het platform zo aantrekkelijk, interactief en krachtig mogelijk te maken. Integratie met de website, de inzet van new media, e-zines, events, experience trips, en op termijn een jaarboek en mogelijk een tv-programma zijn in voorbereiding. Crossmediaal dus, met gevoel voor stijl en kwaliteit. Dit alles maakt Exelenti magazine, dat twee keer per jaar verschijnt, anders én trendsettend. NOOT VOOR DE REDACTIE In bijgaande mediakaart vindt u meer informatie over Exelenti magazine. U kunt ook contact opnemen met Sabine van Egeraat, coördinator Sales Exelenti magazine, 035-7990944 / [email protected] of hoofdredacteur Robbert Frank Hagens van PMGToday, 033-2858914 / [email protected]

Trefwoorden: Crossmediaal, Interactief, Lifestyle, Magazine, New Business opportunities, Venture philanthropy,

Andere producten en diensten van PMGToday

Werelddierendag: start Faceboek-actie Magnusson Petfood van PMGToday thumbnail
03-10-2013

Werelddierendag: start Faceboek-actie Magnusson Petfood

Ludieke Facebook-actie Magnusson Petfood