Werelddierendag: start Faceboek-actie Magnusson Petfood

Werelddierendag: start Faceboek-actie Magnusson Petfood van PMGToday

Door: PMGToday  03-10-2013
Trefwoorden: Online Media, Online Marketing, Social Media

Internet staat er bol van: leuke, maffe en absurde foto’s en filmpjes van honden. De importeur van Magnusson Petfood in Nederland lanceert op 4 oktober, Werelddierendag, een speciale campagne op Facebook. Hiermee kun je met je eigen hondenfoto of -filmpje een weekend naar Parijs winnen. De hond Magnus, fijnproever op het gebied van hondenvoer, speelt de hoofdrol op de fanpage Facebook.com/Magje. De campagne, die loopt tot eind februari 2014, is een initiatief van Magnusson Petfood Nederland in samenwerking met marketingbureau PMGToday. Hoofdrolspeler Magnus, een stoere Molosser, gaat alleen voor het allerbeste. Voor hem is dat onbetwist het gebakken hondenvoer van Magnusson Petfood. Een soort hondenbrood, net als brood gebakken, maar dan in de vorm van brokken. Door het bakproces is het beter verteerbaar dan voer dat geperst, geëxtrudeerd of geëxpandeerd wordt. Onweerstaanbaar lekker Het resultaat: een smaakvol product met optimale voedingswaarde en zonder toevoegingen. Daardoor is Magnusson niet alleen licht verteerbaar, maar activeert het tevens de maag- en darmflora. “Én het is ook nog eens onweerstaanbaar lekker”, meldt Magnus op zijn fanpage. “Niet alleen een aanrader voor lekkerbekken zoals ik, maar ook voor viervoeters die kampen met bijvoorbeeld huidproblemen of overgewicht.” Doe mee Met de slogan ‘Hey boss, what’s for dinner today…?’ daagt Magnus hondenbaasjes uit om mee te doen aan de actie. Door de pagina te ‘liken’, een foto of filmpje van je hond te uploaden en dit met je vrienden te delen, maak je kans op prijzen. Elke twee weken wordt er een zak Magnusson hondenvoer verloot onder de deelnemers. Eind februari is de grote trekking van de reis naar Parijs voor twee personen. Kijk voor meer informatie en de actievoorwaarden op Facebook.com/Magje.

Trefwoorden: Actie, Campagne, Hondenvoer, Online Marketing, Online Media, parijs, Social Media

Andere producten en diensten van PMGToday

25-09-2013

Exelenti magazine

Opvallend anders. Dat is het nieuwe Exelenti magazine, dat in maart 2014 verschijnt. Het is het enige magazine dat bij 115.000 vermogende Nederlanders rechtstreeks in de brievenbus valt. Een must voor bedrijven en organisaties die zich op een bijzondere manier én met eigen inbreng willen profileren.