De Komm'Kaart: nieuw concept voor actuele websites

De Komm'Kaart: nieuw concept voor actuele websites van Komma Communicatie

Door: Komma Communicatie  09-01-2007
Trefwoorden: Professionele Teksten

"Eigenlijk moeten we onze website veel vaker bijwerken, maar ik heb er gewoon de tijd niet voor..."

Voor veel bedrijven en organisaties is dit een bekende uitspraak. Komm'A introduceert daarom nu de Komm'Kaart, een urenstrippenkaart die garandeert dat er regelmatig nieuws te vinden is op websites en dat de inhoud actueel is.

In overleg met de klant stellen we een planning op voor zes of twaalf  maanden om met een vaste regelmaat de website bij te werken. Komm'A bewaakt de planning en uitvoering, en schrijft en verwerkt de berichten op de site. Het voordeel voor de klant is dat hij geen omkijken meer heeft naar deze taak en zich toch goed presenteert op internet.

De Komm'Kaart verzekert bedrijven van: 

* een actuele website
* regelmatige nieuwsupdates
* een aantrekkelijk tariefvoordeel
* tijdwinst

Trefwoorden: Professionele Teksten

Andere producten en diensten van Komma Communicatie

Tips voor een krachtig testimonial van Komma Communicatie thumbnail
22-07-2009

Tips voor een krachtig testimonial

Een testimonial is een aanbeveling van een tevreden klant. Een positief verhaal over een product, dienst of ander onderdeel van een bedrijf of organisatie. In een testimonial is niet de organisatie zelf aan het woord, maar vertelt een klant waarom hij of zij tevreden is. En juist dat menselijke karakter maakt een testimonial tot een ijzersterk communicatiemiddel.


Klantgericht schrijven: schrijftips voor heldere communicatie van Komma Communicatie thumbnail
16-11-2007

Klantgericht schrijven: schrijftips voor heldere communicatie

Klantgericht communiceren en helder schrijven. Twee basisbegrippen voor eigentijdse communicatie. Komm’A realiseerde voor één van haar opdrachtgevers een Schrijfwijzer. Een beknopt A5-boekje met de absolute basis voor heldere communicatie.