RightNow en Informatica starten samenwerking voor optimalisatie klantervaring

Door: Lammers Van Toorenburg Benelux Public Relations  14-11-2006

RightNow en Informatica starten samenwerking voor optimalisatie klantervaring

Meer integratiemogelijkheden leiden tot hoogwaardige On-Demand-oplossingen

Bunnik, 13 november 2006 - RightNow® Technologies (Nasdaq: RNOW) gaat de toonaangevende data-integratietechnologie van Informatica (Nasdaq: INFA) wederverkopen. Door de combinatie van deze technologie met de service-, sales- en marketingoplossingen van RightNow kunnen klanten beter profiteren van alle databronnen binnen hun organisaties.

Een uitzonderlijke klantervaring - de som van de interactie met een product, de mensen en de processen - kan voor bedrijven de manier bij uitstek zijn om zich te onderscheiden van de concurrentie. Om deze uitzonderlijke klantervaring te kunnen bieden, hebben medewerkers informatie nodig over bijvoorbeeld een levering of recente aankoopgegevens. Deze zijn meestal opgeslagen in verschillende systemen. Met de technologie van Informatica kan deze informatie snel beschikbaar gemaakt worden binnen de RightNow-applicaties die medewerkers dagelijks gebruiken.

"Door informatie op het juiste moment en op de juiste plaats beschikbaar te maken, biedt RightNow bedrijven die een uitzonderlijke klantervaring willen bieden, een krachtige oplossing", zegt Ron Papas, Senior Vice-President Business Development van Informatica. "Informatica maakt het makkelijker om de RightNow-oplossingen te integreren met ERP-systemen, datawarehouses, analyseapplicaties en andere IT-bronnen die de klantervaring versterken."

Met de technologie van Informatica kunnen medewerkers informatie die ze tijdens een klantcontact krijgen, makkelijker actualiseren met behulp van hun RightNow-desktop. Volgens de overeenkomst gaat RightNow de Informatica-software inzetten voor het stroomlijnen en optimaliseren van alle data-integratietaken. Het biedt daarbij kritische diensten als data-beschrijving en -opschoning het veilig verplaatsen van data en de synchronisatie met bestaande ERP-, CRM- en maatwerkapplicaties. Informatica biedt complete data-integratiemogelijkheden voor alle bekende computerplatforms en applicaties, waaronder DB2, Oracle, SQL Server, SAP, Siebel, JDE en PeopleSoft.

Organisaties die RightNow gebruiken, kunnen ook profiteren van de tools voor datakwaliteit en dataropschoning voor het standaardiseren van klantadressen, het ontdubbelen van klantgegevens en het accuraat en consistent houden van de klantinformatie die verspreid is over verschillende systemen. "De technologie van Informatica versterkt de integratie van RightNow in complexe IT-omgevingen aanzienlijk", zegt Scott Creighton, Vice-President Business Development van RightNow. "Dit is goed nieuws voor grote,- wereldwijd opererende organisaties die alles willen halen uit elke klantinteractie zonder dat ze hun bestaande IT-systemen moeten vervangen."

Over RightNow Technologies
RightNow (Nasdaq: RNOW) levert hoogwaardige technologie en dienstverlening waarmee organisaties in hun marketing, verkoop en service een consistente, hoogwaardige klantervaring kunnen bieden. Bijna 1.800 organisaties en overheden wereldwijd vertrouwen op RightNow voor het behalen van hun strategische doelen en het inspelen op klanteisen. RightNow heeft zijn hoofdkantoor in Bozeman, Montana (VS). Meer informatie is beschikbaar op www.rightnow.com.

RightNow is een geregistreerd handelsmerk van RightNow Technologies. Nasdaq is een geregistreerd handelsmerk van de Nasdaq Stock Market.


Contact Lammers Van Toorenburg Benelux Public Relations

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share