Fruitmand versturen 2.0

Door: Groeten Uit Blik  18-06-2009
Trefwoorden: Fruitmand Versturen

Een fruitmand versturen voor een zieke collega kan tegenwoordig heel anders. Laten we het maar fruitmand versturen 2.0 noemen. De nieuwe website van Groeten uit Blik is deze maand live gegaan. Direct na de launch plaatsten nieuwe en bestaande zakelijke klanten hun bestellingen voor het alternatief van een fruitmand en lieten een recensie achter in de webwinkel.

Met de nieuwe website geeft Groeten uit Blik nog meer gestalte geven aan het B2B concept. Want Groeten uit Blik is veel meer dan een website om een alternatief voor een fruitmand te versturen. Groeten uit Blik is er voor collega's die een collega op een bijzonder moment aandacht willen geven. Door creativiteit en innovatie biedt Groeten uit Blik die collega's een nieuwe mogelijkheid om aandacht te geven. Aandacht die sfeer bepalend is en bijdraagt aan de onderlinge relatie. Dat wil Groeten uit Blik met de nieuwe website alvast weergeven.

Groeten uit Blik is een B2B webwinkel die vanuit de creatieve industrie producten en diensten ontwikkelt voor brand loyalty en employment branding. Voorbeelden zijn een Blik van Waardering en een Blik Beterschap. Deze laatste is voorzien van mediaproducten zoals tijdschriften of dvd’s en wordt gewaardeerd als hét alternatief om een fruitmand te versturen.

Trefwoorden: Fruitmand Versturen