Talk & Vision organiseert meertalige support vanuit Linschoten

Door: Talk & Vision  23-06-2008
Trefwoorden: Verhuizing, Videoconferencing, Videoconference

Linschoten, 23 juni 2008 – Talk & Vision, specialist in videoconferencing, verzorgt vanaf nu meertalige support vanuit haar Customer Service Center in Linschoten. Door verbouwing en uitbreiding van het pand in Linschoten en sluiting van de vestiging in Leiden heeft Talk & Vision haar volledige dienstverlening kunnen centraliseren en een Customer Service Center kunnen realiseren dat alle klanten van het internationaal sterk groeiende bedrijf in hun moedertaal te woord kan staan. Behalve het internationaal georiënteerde Customer Service Center biedt de centralisering Talk & Vision ook meer synergie en vereenvoudiging van de serviceverlening richting de klanten.

Sven Lagerweij, Managing Director van Talk & Vision: “We zijn trots op het Customer Service Center waarmee we al onze klanten in hun moedertaal te woord kunnen staan. Dat geldt ook voor het prachtige gebouw waarin onze volledige dienstverlening nu is gehuisvest. Naast synergie en het vanzelfsprekende servicegemak dat de centralisering oplevert, was ook het terugdringen van de reisnoodzaak tussen de vestigingen een belangrijke factor. Dat is immers een typisch voordeel dat we ook met onze producten bewerkstelligen.”

Het openen van een centrale vestiging past in de internationale strategie van Talk & Vision. Zo kennen België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk reeds hun eigen centrale vestigingen en kan ook Frankrijk binnenkort rekenen op fysieke aanwezigheid van Talk & Vision. Alleen Nederland had meerdere vestigingen.

----------------------------------

Over Talk & Vision
Sinds de start in Nederland, 10 jaar geleden, realiseert Talk & Vision een gezonde en veelbelovende groei in videoconferentie oplossingen voor een groot aantal bedrijven uit verschillende sectoren.
Naast de benodigde hardware ligt er een duidelijke focus op een groot aantal aanvullende diensten. Het gaat hierbij om internationale service en support, consultancy, training, webconference en videomeeting services. Talk & Vision is geautoriseerd partner van TANDBERG, Polycom en Sony, waardoor haar klanten verzekerd zijn van een onafhankelijk advies. Het complete portfolio maakt volledige outsourcing van de videoconferentie activiteiten aan Talk & Vision mogelijk. Meer informatie op: www.talkandvision.com


Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Marcommit PR
Ysbrant Bakker
[email protected]
035-582 27 30
06-47049962

Trefwoorden: Customer Service Center, Telepresence, Verhuizing, Videoconference, Videoconferencing