Camelot Beheer Finalist Vastgoed Klantgerichtheidsprijs 2008

Camelot Beheer Finalist Vastgoed Klantgerichtheidsprijs 2008 van Kcs Marketing

Door: Kcs Marketing  07-07-2008
Trefwoorden: Vastgoed, Klantgerichtheid, Leegstand

Tijdens de PROVADA, de vastgoed vakbeurs te Amsterdam, is de ‘Vastgoed Klantgerichtheidsprijs’ uitgereikt. Camelot Beheer bereikte de finale en werd geëerd als een van de vijf meest klantgerichte vastgoedorganisaties van Nederland.

De prestigieuze finaleplaats bevestigt het beleid van de Camelot organisatie, waarin permanent wordt gestreefd naar optimale kwaliteit. Eerder won Camelot in 2005 de prijs voor excellent ondernemen, uitgereikt door de Nederlands-Engelse Kamer van Koophandel. De erkenning komt niet alleen in de vorm van prijzen. Joost van Gestel, CEO Camelot Europe: ‘We zijn in alle landen gecertificeerd, volgens NEN-ISO normen en volgens de lokale branche erkenningen. Daar steken we veel energie en tijd in, omdat we geloven dat transparant werken de kwaliteit bevordert.’

Remco van Olst, directeur Nederland: ‘We zijn uitzonderlijk trots op het hoge cijfer dat we voor het onderdeel ‘overwinnen van bezwaren’ hebben gekregen. Het laat zien dat we er alles aan doen om voor elke klant een oplossing op maat te realiseren. Ook kregen we van de klanten die door de jury zijn gebeld lovende reacties. Dan sta je toch wel even te glimlachen.’

Door de uitreiking van de ‘Vastgoed Klantgerichtheidsprijs’ wil initiatiefnemer Door Training en Coaching een stimulerende kwaliteitsimpuls gegeven aan de klantgerichte benadering in de hele vastgoedbranche. De klantgerichtheid werd bij de driehonderd Provada deelnemers anoniem gemeten aan de telefoon, via e-mail, met een online assessment en tijdens een anoniem bezoek.

Camelot heeft negen vestigingen in Europa en biedt overheden en eigenaren van vastgoed een compleet pakket van leegstandsbeheer diensten. Daarmee worden allerlei soorten vastgoed, van bouwplaats tot sloopwijk, van leegstaand kantoor tot voormalig vliegveld, eenvoudig, efficiënt en effectief behoed tegen vandalisme, diefstal en kraak. Het bedrijf biedt daarmee duizenden Europeanen tijdelijke woonruimte. [einde bericht]

NOOT VOOR DE REDACTIE
Voor meer informatie: www.cameloteurope.com
Bob de Vilder, woordvoerder Camelot Nederland, 06-22993800, [email protected]

Trefwoorden: Antikraak, Klantgerichtheid, Leegstand, Vastgoed