Autonomy Interwoven biedt LiveSite voor Microsoft .NET

Door: Autonomy  03-06-2009
Trefwoorden: Marketing, Zoeken, Microsoft

Autonomy Interwoven biedt LiveSite voor Microsoft .NET

Meaning Based Marketing nu ook beschikbaar voor Microsoft klanten

Nieuwegein, 3 juni 2009 – Autonomy, leverancier van infrastructuursoftware voor ondernemingen, maakt bekend dat Autonomy Interwoven LiveSite, een dynamische content delivery engine, nu beschikbaar is voor Microsoft .NET klanten. Door LiveSite te combineren met Autonomy´s Intelligent Data Operating Layer (IDOL) kunnen Microsoft-klanten profiteren van Autonomy’s Meaning Based Computing benadering. Dankzij deze benadering kunnen zij hun aanwezigheid op het internet en hun bedrijfsactiviteiten een nieuwe impuls geven. LiveSite biedt marketeers namelijk de mogelijkheid om zich in real-time op het internet te bewegen. Daardoor hebben zij een interactieve en meer betrokken dialoog met hun klanten.

LiveSite levert op een dynamische wijze relevante webcontent en ervaringen aan websitebezoekers, enterprise portals, RSS feeds of J2EE-, .NET- en rich internet applicaties. De nieuwe release maakt het voor Microsoft-klanten mogelijk om voordeel te behalen uit de intelligente repository en geavanceerde content service van LiveSite. Daarnaast kunnen .NET-applicaties naadloos en veilig worden geïntegreerd in het web content management proces.

De Meaning Based Marketing benadering is gebaseerd op Autonomy’s capaciteit om automatisch alle vormen van informatie te begrijpen, te analyseren en daarop te reageren. Het biedt daardoor een aantal nieuwe mogelijkheden voor marketeers, onder andere:

- Monitoren en reageren op gevoelens die worden geuit op sociale netwerksites;

- Online bezoekers doorverwijzen naar relevante online gesprekken;

- Bieden van een consistente en geïntegreerde multi-channel klantervaring;

- Optimaal profiteren van investeringen in zoekmachineoptimalisatie, en

- Automatisch dynamische webcontent archiveren voor compliancy.

“Het moderne internet gaat verder dan wat traditionele oplossingen – gebaseerd op gestructureerde databases en manual tagging – aan kunnen”, aldus Victor Cohen, General Manager Noord-Europa van Autonomy. “Door LiveSite geschikt te maken voor .NET wordt ons Meaning Based Marketing platform beschikbaar voor een significante en groeiende customer base. Deze klanten kunnen de geavanceerde dynamische content delivery engine inzetten om klanten en nieuwe markten te benaderen.”

----------------------------------------

Over Autonomy

Autonomy Corporation plc (LSE: AU. of AU.L) is leverancier van infrastructuursoftware voor ondernemingen en aanhanger van de Meaning Based Computing benadering. De technologie van Autonomy kan iedere vorm van digitale elektronische data conceptueel en contextueel begrijpen, waaronder tekst, e-mail, web pagina’s en beeld- en geluidsmateriaal. Autonomy’s technologie vormt de motor van bedrijfskritische applicaties die afhankelijk zijn van ongestructureerde informatie. Autonomy biedt oplossingen voor pan-enterprise search, information governance, end-to-end eDiscovery, records management, archiving, web content management, rich media management en beeld- en geluidsanalyse.

Het klantenbestand van Autonomy bestaat uit meer dan 20.000 internationale ondernemingen, zoals Shell, Philips, Océ, DSM, Fortis, BAE Systems, Ford, Ericsson, Sun Microsystems en verschillende overheidsinstanties.

Autonomy heeft meer dan 400 OEM partners en resellers, waaronder BEA, Business Objects, Citrix, EDS, HP, IBM Global Services, Novell, Oracle, Stellent, Sybase, Symantec, TIBCO en Vignette. De onderneming heeft kantoren wereldwijd. Voor meer informatie: www.autonomy.com.



Voor aanvullende informatie kunt u contact opnemen met:

Voice-pr

Purdey Horbach

035-5435494 of 06-21574261

[email protected]


# # #


Autonomy and the Autonomy logo are registered trademarks or trademarks of Autonomy Corporation plc. All other trademarks are the property of their respective owners.

Trefwoorden: Autonomy, Interwoven, Marketing, Microsoft, Zoeken,