Autonomy’s Meaning-Based Computing maakt het onderscheid

Door: Autonomy  14-08-2007
Trefwoorden: Autonomy

Nieuwegein, 13 augustus 2007 – Autonomy maakt bekend dat het eerste half jaar van 2007 het meest succesvolle is geweest in het elfjarige bestaan van de organisatie. De vraag naar effectieve oplossingen voor het verwerken van informatie, ongeacht het formaat of de locatie, wordt steeds groter. Autonomy’s Meaning-Based Computing benadering wordt nu gezien als dé oplossing. De snelle en constante groei van Autonomy versterkt de positie van de organisatie als meest concurrerende technologieleverancier en -partner in de markt.

“Tegenwoordig verwachten klanten niet alleen innovaties van softwareleveranciers, maar ook financiële stabiliteit en de zekerheid dat de leverancier hen de komende jaren kan ondersteunen”, aldus Victor Cohen, General Manager Autonomy Noord- Europa. “De uitstekende resultaten van Autonomy tot op heden zijn een belangrijke geruststelling en bieden deze garantie.”

Belangrijke ontwikkelen die de resultaten van Autonomy ondersteunen, zijn:
- De overname van Zantaz;
- groei van de licentie-omzet met 30% in het tweede kwartaal;
- ongeveer 40% van de inkomsten in het tweede kwartaal kwam door nieuwe opdrachten van huidige klanten;
- de prijs van het aandeel Autonomy is sinds januari met 58% gestegen.

Meaning-Based Computing
Door de toenemende hoeveelheid ongestructureerde informatie binnen organisaties en de wijzigingen in wet- en regelgeving, zijn de oplossingen van Autonomy nog waardevoller geworden. De Meaning-Based Computing benadering van Autonomy maakt het onderscheid. Meaning-Based Computing zorgt ervoor dat computers automatisch het verband begrijpen tussen data afkomstig uit verschillende bronnen en van verschillend formaat.

----------------------------------------------------

Over Autonomy
Autonomy Corporation plc (LSE: AU. of AU.L) is leverancier van infrastructuursoftware voor ondernemingen en aanhanger van de Meaning Based Computing benadering. De technologie van Autonomy kan iedere vorm van digitale elektronische data conceptueel en contextueel begrijpen, waaronder tekst, e-mail en beeld- en geluidmateriaal. Autonomy's technologie versterkt applicaties die afhankelijk zijn van ongestructureerde informatie, waaronder applicaties voor call centers, CRM, BI, rich media management, compliancy, kennismanagement en beveiliging.

Het klantenbestand van Autonomy omvat meer dan 16.000 internationale ondernemingen, zoals Shell, Philips, Océ, DSM, Fortis, BAE Systems, Ford, Ericsson, Sun Microsystems en verschillende overheidsinstanties.
BEA, Business Objects, Citrix, EDS, IBM Global Services, Novell, Stellent, Sybase, Symantec, TIBCO en Vignette zijn resellers en OEM partners van Autonomy. De onderneming heeft kantoren wereldwijd. Voor meer informatie: www.autonomy.com


Voor aanvullende informatie kunt u contact opnemen met:
Voice PR
Purdey Horbach
035-5435494 of 06-21574261
[email protected]


# # #

Autonomy and the Autonomy logo are registered trademarks or trademarks of Autonomy Corporation plc. All other trademarks are the property of their respective owners.

Trefwoorden: Autonomy