Acht nieuwe medewerkers WDM Nederland BV

Door: Bisnode Nederland  04-03-2008

Acht nieuwe medewerkers WDM!

Nieuwegein, 4 maart 2008 – WDM blijft groeien en heeft onlangs acht nieuwe mensen aangetrokken. Sinds het begin van het jaar zijn een sales consultant, twee database marketing analisten, twee e-campaigners en drie sales trainees gestart. Met deze uitbreiding is WDM nog beter in staat om haar klanten te bedienen.

Sales Consultant
Michiel ’t Hart is aangetrokken als Sales Consultant. Michiel was sinds 1997 werkzaam bij TNT Post. Hij is daar gestart als Commercieel trainee en is doorgegroeid naar de functie van Marketing Manager. Tevens blogte Michiel op resultblog van AdfoResult.

Database Marketing Analisten
Linda Overweg en Sander Cramer zijn nieuwe Database Marketing Analisten. Linda heeft in juli 2006 haar Master Business Administration (specialisatie Marketing Management) afgerond aan de Rijksuniversiteit van Groningen. Na haar studie heeft zij gewerkt bij Transcom te Groningen en zij hield zich bezig met scheduler en codemanagement. Sander rondde in januari zijn Master International Business & Management af (Faculteit Bedrijfskunde) aan de Rijksuniversiteit van Groningen. Tijdens zijn studie heeft Sander als Sales medewerker gewerkt bij het online reisbureau Bizztravel / Ferio / Beachmasters.

E-campaigners
Voor de grote aantallen e-mailcampagnes voor klanten is het team versterkt met twee e-campaigners. Rob Smit is sinds 4 jaar werkzaam in internetmarketing. Hij heeft een creatieve kijk op zaken, maar weet deze ook goed te vertalen naar de technische kant en weet wat de mogelijk- en onmogelijkheden zijn. De afgelopen periode heeft hij gewerkt bij The Badge Company als Internet Marketeer. Tevens startte 1 februari Dave Verzijl als interim Project Manager E-campaigns voor een periode van een half jaar. Hij zal zich bezig gaan houden met de optimalisatie van technische processen binnen het e-mail- en enquêteplatform Messagent en de analyse en optimalisatie van de website van WDM en de Verenigde Aanbieders van A-merken. De afgelopen 5 jaar is hij als online marketing professional werkzaam geweest bij internetbureau Tam Tam en iMETRIX.

Sales Trainees
Maurits Blesgraaf, Marie Hermeling en Maarten de Nooij zijn gestart als Sales Trainee. Maurits heeft in 2007 zijn studie International Management aan de Hogeschool voor Economische Studies (HES) te Amsterdam afgerond. Zijn scriptie was een imago-onderzoek en concurrentieanalyse voor een onderneming binnen de luchtvaartbranche. Marie is het afgelopen jaar werkzaam geweest als Inside Sales Representative bij Hewlett Packard Nederland BV. In deze functie heeft zij enterprise account managers ondersteund in large accounts als KLM, NS/Prorail, TNT en Akzo Nobel. Maarten heeft recent zijn studie Commerciële Economie aan de Hanzehogeschool te Groningen afgerond en had daarnaast een bijbaan bij Pepperminds (marketingbureau).

Over WDM
WDM is één van de leidende direct marketing dienstverleners in Europa op het gebied van consumentendata, data intelligentie en databased marketing diensten. WDM biedt landelijke consumentenkennis voor kwalitatief hoogwaardige prospectadressen, intelligente prospect- en klantanalyses, diepgaande verrijking van klantendatabases, geavanceerde e-mailmarketing diensten en doelgerichte database management oplossingen. Zo kunnen haar klanten op de meest rendabele manier consumenten vinden, werven, ontwikkelen en behouden. Voor meer informatie over WDM kijkt u op www.wdm.nl

--------------------------------------------------------
Noot voor de redactie, niet voor publicatie:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Margot Andriessen-Koopman, Afdeling Corporate Communicatie, T 030 600 2022 of e-mail [email protected]