Meer slagkracht voor WDM met acht nieuwe collega’s!

Door: Bisnode Nederland  17-06-2008

Nieuwegein, 17 juni 2008 – In de afgelopen twee maanden hebben acht nieuwe collega’s op verschillende afdelingen het team van WDM versterkt. Met deze uitbreiding is WDM nog beter in staat om haar klanten te bedienen en back-office te versterken.

RDMSbase Arnhem
Nic Rijnbende is in mei gestart als Commercieel Manager voor de operationele database diensten voor de charitatieve instellingen in Arnhem. Nic heeft zelf als fondsenwerver bij een charitatieve instelling gewerkt en kent de branche daardoor erg goed. De laatste jaren heeft hij met name in sales & managementfuncties gewerkt.

Afdeling Operations
Sander van Schaik is zojuist begonnen als manager Data Management & Processing. Sander was werkzaam bij Logica, waar hij een project bij de Rabobank uitvoerde. Daarvoor heeft hij onder andere bij KPN Internet en Heineken projecten geleid en uitgevoerd.

Afdeling Sales
Frank Splinter en Chris Hanselaar zijn onlangs aan de slag gegaan als Account Manager. Frank was hiervoor sinds 2005 werkzaam als Rayon Manager bij Boomerang Media en volgt in deeltijd de opleiding Commerciële Economie. Chris is sinds 2007 op interim basis werkzaam als Account Manager New Business bij Postkantoren BV. Hij was in deze functie verantwoordelijk voor totale sales en business development voor het pilot-marktgebied Sales Promotions.

Afdeling Consumenten Marketing
Het team van consumenten marketing is uitgebreid met twee nieuwe collega’s. Linda Aarsman is op 1 juni gestart als Senior Project Manager Consumenten Marketing. Linda was sinds 1998 werkzaam bij ECI en heeft daar diverse functies vervuld. Vanaf 2006 was zij daar werkzaam als Campaign Manager New Member Marketing voor de wervingskanalen Telemarketing, Member Gets Member, retail. In haar nieuwe functie is zij verantwoordelijk voor het vernieuwen van de bestaande concepten om consumentengegevens te verzamelen. Stefan Havik startte als Project Medewerker Consumenten Marketing. Stefan was sinds 2005 werkzaam als E-commercemanager van een in de fitness- en leisurebranche actieve leverancier.

Afdeling Zakelijke Marketing
De afdeling Marketing is versterkt met Eliza van Toor en Svetlana van der Klis–Kornilova. Eliza is begonnen als Marketing Intelligence Specialist. Eliza was sinds september 2006 werkzaam als Marketing Research Medewerker bij de Praxis. In deze functie was zij verantwoordelijk voor de interne en externe kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeken. Svetlana versterkt de nieuw opgezette afdeling consultancy. Voordat zij bij WDM is gestart heeft zij haar studie Master Business Administration, aan de Erasmus Universiteit afgerond. Voor aanvang van haar studie is Svetlana werkzaam geweest als Order Administration Analyst bij Unisys S.S.C. en als Mediaplanner bij MediaVest te Kiev.

Over WDM
WDM is onderdeel van het Zweedse Bisnode AB (www.bisnode.com) en één van de leidende direct marketing dienstverleners in Europa op het gebied van consumentendata, data intelligentie en databased marketing diensten. WDM biedt landelijke consumentenkennis voor kwalitatief hoogwaardige prospectadressen, intelligente prospect- en klantanalyses, diepgaande verrijking van klantendatabases, geavanceerde e-mailmarketing diensten en doelgerichte database management oplossingen. Zo kunnen haar klanten op de meest rendabele manier consumenten vinden, werven, ontwikkelen en behouden. Voor meer informatie over WDM kijkt u op www.wdm.nl.

---------------------------------------------------------
Noot voor de redactie, niet voor publicatie:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Margot Andriessen-Koopman, Afdeling Corporate Communicatie, T 030 600 2022 of e-mail [email protected].